SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. május 16., vasárnap

.

nem is tudom mikor volt ilyen utoljára,h én szombaton nem mentem sehova.se Forti,se Colo,se semmi.tollasbál.11kor.:P
pedig tegnap erre is sor került.egyrészt nagyonnagyon ócska idő van,másrészt meg ugyebár beteg vagyok.még mindig.sajnos.de ha kicsattantam volna az egészségtől sem mentem volna.kedvem se nagyon.plusz vmi giccses szingliparti volt,ahol a csajokat jelölik meg,ki mennyire foglalt,vagy nem,de azért 50 tangás "hölgyet" vonultatnak fel.nesze bazdmeg szingliparti.hát ki a francot érdekel,50 seggébe szorult tangával vonagló csaj????
semmi bajom nem lenne,ha mindez pasikkal lenne,mondjuk pasik tangában...hááááát.sok mindent tűr a gyomrom,de ezt valahogy nem sikerül lenyelnem.pedig azért A fiúk a klubból edzettek egy darabig.:P
ma pedig 9kor keltem.vasárnap.ez is nagy szenzáció.éppen már itt vannak mamák és papa,én meg főzök,de eddig bírtam.nem férünk el a konyhában 6an.vmi husit csináltam,hasraütés-szerűen.ha jó lesz,majd megosztom a receptet,ha neeeem,akkor meg mélyen hallgatok.
na csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése