SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. május 16., vasárnap

állást foglalok.

előre leszögezném,nekem ez a véleményem.amihez jogom van.lehet vitatkozni,de tök felesleges.én nem akarok senkit meggyőzni arról,h ez így van,ahogy én most leírom,szóval senki ne tekintse annak.csak most muszáj volt ezt átgondolnom és le kell írnom.az ok,ami kapcsán én most elmélkedem a következő:sok időm révén(még mindig esik bazdmeg)kattintottam az iwiw ismerősök friss képei opcióra.és kihozott pár érdekes dolgot.egykori évfolyamtársak esküvői képei,gyerekeik képei.egyéb ilyenek.most hagyjuk a szűzcsaj dolgomat.de az,h 20 meg 21 éves csajok házasodnak,meg gyerekeket vállalnak.nane.hát hol a bánatban van a józan eszük?persze a gyerekáldás az tényleg áldás,és az életben nagyobb kincs,nincs.persze.(csak zárójelben jelezném én azért tudnék mondani egykét dolgot,de az értékrendem nyílván más)sztem a gond ott kezdődik,h hülyén vannak a nők összerakva.már úgy értem,h 40 éves koruk környékén lehúzzák a rolót és sokkal nagyobb az esélye annak,h a gyerek sérülten jön a világra.persze később már nem igazán kéne gyereket vállalni,mert nem látjuk azt h felnő,DE.20 évesen gyereket vállalni?csak tételezzük fel,h mondjuk túl vagyunk az esküvőn.a szülők támogatnak.de mi van ha nem.sorba állnak majd segélyért 25 évesen????és hogyan fognak elhelyezkedni?mert karrierjük kurvára nincs,hát velem egyidőben hagyták abba sulit,vagy max 1-2 évvel korábban.a 'tapasztalt munkaerő' kategóriába nem az tartozik,h csukott szemmel tudsz pelenkát cserélni.más tapasztalatot meg honnan szerzel,mert mondjuk ballagás után 2 évvel már iwiwen villogsz a gyerekeddel.ha két évet lehúzol egy melóhelyen és közben összehozol egy gyereket az nem tapasztalat.a tapasztalat sztem 5 évnél kezdődik.ebből nem engednék.illetve folytatva a 40 éves korban lehúzandó redőny dolgot.sztem egy nő kbra ennyi idősen ér el valami karrier félét.van aki szerencsés és ez előbb bekövetkezik,de mindenki tisztában van azzal,h a nők nem éppen azonos feltételekkel kapnak munkát.persze sok más tényező is befolyásol.amiket most kihagyok,mert teljesen hidegen hagy.a lényeg.
ha valamilyen csodafolytán mégis rövid időn belül megszabadulok a szüzességemtől(és remélhetőleg párkapcsolatban teszem mindezt és nem valami részeg buli után egy vadidegennel)akkor sem fogok gyereket vállalni.sem most.sem pedig 10 éven belül.sőt.maga a szülés gondolatától inkább fog el egy öklendezés,mint egy földöntúli öröm,úh lehet h ezt is kihagynám.inkább fogadnék örökbe.úgyis sokan vagyunk a bolygón.és leszünk még többen 10 év múlva.szóval én részemről kurvára passzolok.nem ítélem el azokat,akik nem,de nekem ne mondják, h ez a legjobb amit a szaros 20 évükkel kezdeni bírtak,h összehoztak egy gyereket.vicc.
a házasság dettó.nemhogy főiskolára mennének,tanulnának,vagy dolgozni mennek,vagy bármi,neeeem,ők összeházasodnak valami pasival,akit kitudja milyen régen ismernek.mondjuk szintén nem hiszem,h túl régóta.kivéve,ha 14 évesen jöttek össze,mert akkor oké.de akkor meg idióták,h az első szerelmükkel össze is házasodnak.hát ezt sem tenném.de ez vagyok én.naív,de ha ilyen dolgokról van szó,nem vagyok hajlandó engedni az elveimből.és pont.nyársaljatok fel.leszarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése