SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. május 4., kedd

nincs még egy....

ekkora barom,aki felkel 6:30kor(szabadnapján,vizsgáról lógva)és fenn is marad 8:20ig,mert izgul a matekosokért(na jó leginkább Bencéért).és csipás szemhélyai mögül pötyög smst,meg ágyban fekve erőszakolja meg magát, mindezért.és mire túljutottam azon,h jó mindjárt negyed 9 már a vizsgázók is megnyugodtak,addigra minden álmosság kiment a szememből,plusz ez az őskövület is betöltött,így rögtön idejöttem írni.
mikor én írtam volt olyan feladat,ami annnnnyira könnyű volt,h azért baszták el sokan,mert várták benne a csavart...:P
de én ügyes voltam és hibátlanul megoldottam.ilyen a feladatok többi részében,ha jól emléxem nem fordult elő,és tartom valószínűnek ezért is lett csak MAJDNEM 3as.(nem vagyok hajlandó 2est írni.)
na mára ennyi az érettségi különkiadás.holnap töri. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése