SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. május 25., kedd

amit ma megtehetsz...

azt tedd is meg bazdmeg.vagy számolj azzal a következménnyel,h bekapcsolod a géped és nem működik a monitorod így kunyizhatsz a tesódnál,h ugyanmááár,ciki,de 4 napja nem írtél semmi érdemlegeset.úgy míg Tesó vmi agyatlan animét néz teljesen átszellemülten addig én beszámolok pár dologról.
Bakonycsernye-Kisgyónbánya<----volt a hely neve ahol hétvégén voltunk.igen.ezmind.két teljes napom ráment mire sikerült megjegyeznem.a hely csendes.és istenhátamögöttkettővel van.ékes bizonyítéka:TÉNYLEG nem volt térerő,ahogy megjósoltam.csak a tűzrakóhelynél volt telenorosoknak és vodásoknak.mellesleg minden telefon lemerült,mert túl sokszor kellett hálózatot keresnie szegény telefonoknak.szóval engem szombat délutántól hétfő estig nem lehetett elérni.sorry.ja villanyt csak 40 kilowattig limiteltük/nap.persze,csak senki nem tudta az mennyi is pontosan.szóval annnnnnnnyira energiatakarékosak voltunk,h fél 10kor mindenki aludt.nagyzsúrvolt.és akkor nem említettem még,h a sütő gombja nem működött,szóval vagy az van h tartod a gombot míg megsül két tepsinyi csirkecomb,vaaaagy leragasztottuk ezüst ragasztószalaggal.ésegyebek.maga a ház kb 1970ben volt újszerű...azóta se.

ja fellépésem lesz szombaton.délelőtt kirakatot rendezek Pápán,aztán készülődök,este 9kor fellépünk,utána már nem megyek Coloradoba.bassza meg.pedig hogy vártam már.Ballentines parti....fájaszívem.

meló ma iszonyatosan unalmas volt.csütörtök óta fáj a fejem esténként.na jó,a homlokom.az orrom tetejétől indul és két ujjnyi sávban indul föl a jobb szemöldököm közepetájáig.homloküreggyulladásgyanús,de orvoshoz nem tudok elmenni,mert ugye dolgozom és jövő héten már új telefonnal szeretnék nyomulni.amihez pénz kell.szóval.ezt is lábon hordom ki.szóval ma a homlokom úgy döntött,h dél körül elkezd fájni.este pedig táncom volt.széthajtottam magam,mert két koreográfiánál is én állok legelöl,tanárunk nélkül.félekkicsit.

ja és gondolom mindenkit izgatott már,vajon átmentem e közgázból.nem.erősen hajlok afelé,h nem várom meg az egész vizsgaidőszakot,leutazom és kiiratkozom.velem ne szórakozzon egy olyan tanár,akinek a tárgyához nem is értem mi közöm van és már kb ez az új hobbija,h engem tönkretesz.nekem erre nincs szükségem.két kurva évet elpazaroltam.többet meg nem engednek.vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése