SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. október 2., kedd

visszatérés.vol.2.

nagyon remélem most sikerül visszatérni.az a helyzet,h hiányzik,h írjak,hogy elmondjam a dolgokat amik történnek,a gond csak annyi,h nem sok minden történik.persze ilyenek,h vesegyulladás perpill,na aaaz van kérem,de ezen kivül. kupi  a szobámban és az életemben.emberek jönnek mennek,egyesekről kiderülnek olyan dolgok,h padlóra kerülök,mások a magasba repítenek,azzal,h egyáltalán megkérdezik,hogy vagy?
szeretnék újra írni,h elmondjam mivan,mert ha másnak nem is nekem hiányzik.és ez a legfontosabb,sztem. szeretnék visszatérni.könnyen meglehet,h némiképp változni fog a blog arculata,csak egy hangyányit.de szakács lettem(tűzijáték) és egyszerűen imádom a magamutogatást,h nini én erre is képes vagyok és agyad eldobod olyan klassz íze van. emellett persze megmaradnak a rózsafűzés morzsoló sztorik is(khm-khm) de ha belevágok újra,mindennek jönnie kell....újraaa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése