SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. október 8., hétfő

gondolatok.

a bolygón 6 milliárd ember él.egy vagyok közülük.kurva szerencsés vagyok.a szüleim együtt vannak,van egy hugom,akit imádok,vannak barátaim,akik szeretnek.van fedél a fejem felett,van egy rakat ruhám,cipőm,ékszerek,millió könyv,dvd,klassz szoba.antik bútor,estébé.pénzem ugyan nincs,mert munkám sincs(HAHÓÓÓÓ!!!!!!NEM KERES VKI SZAKÁCSOT????????)olyan problémákkal kell szembenéznem mint torokgyulladás,amit nagyon egyszerűen orvosolna a háziorvosom,mert nekem van,szemben több millió/milliárd emberrel,de nem orvosol,mert lusta vagyok elmenni és a váróban tölteni 2 teljes órát,minimum.szóval baromi szerencsém van még mindig.semmiféle számottevő betegségem nincs már.volt.dögivel,de kb minden elmúlt.két dolog maradt ami viszont szívás és ne mondja nekem senki,h ha ezekről panaszkodom akkor hálátlan vagyok.küzdöttem a rohadt pajzsmirigyemmel 12 évig és mi maradt utána...le se merem írni mennyi plusz kiló és tönkrement a hajam.és akkor a pasik.az  a sok y kromoszómás balfasz.én csak hülyéket fogok ki.de nem,most komolyan.ha vki normális arról az derül ki,h több száz kilométerre lakik.és perverzek.vagy csak szimplán hülyék.egy a közös bennük,egyikükkel sem állnék le soha.akikkel én akarnék leállni,azok persze engem nem akarnak,akik meg engem akarnak,azok sem engem akarnak,csak fárad már a kezük...én nem akarom egyből megtalálni az igazit.lehet h ez nekem sosem fog megvalósulni(hiszek benne,de valahol csak mélyen magamban)én csak olyat akarok találni,aki megkérdezi hogy vagyok és érdekli mit mondok rá.aki nem úgy képzeli el az első randit,h iszunk egy kólát és 15 perccel később már letépi rólam a ruhát.olyat szeretnék,aki képes urambocsá,csak egyszer mittomén adni vmi virágot.vagy írni egy aranyos smst.nem kell mindennap.tényleg nem.de gondoljon rám,mielőtt lefekszik.vagy merjen odaállni a szüleim elé,h heló,én vagyok a lányuk párja.vagy vmi.ilyet szeretnék.egy normális embert.semmi többet.nem kell adonisz.reális vagyok.úgyse állnak le velem.vagy most akkor ez olyan nagy kérés,h panaszkodásnak minősül és basszam meg a reális célkitűzésemet.vagymiiiii?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése