SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. október 11., csütörtök

felnőttposzt.

meséltem már Kittikéről????ő az egyetlen felnőtt barátom.éppen Németországban van,mert ott dolgozik és nagyon hiányzik,megy a facebookchat ezerrel.tegnap megint sikerült egy jót beszélgetni.és Kittike annak ellenére,h felnőtt,nagyon jóóófej,mert megengedte,h ide is bemásoljam a fontosabb pontokat.ez egy 18as karikás poszt lesz.

Kittike:nyugi naaaaaaaaaaaa
Én:nyugodt vagyok,csak na.mostanában az egyetlen dolog ami összejött az két alkalom egy pasival akivel nem akartam szexelni
Kittike:jajj... erről nem is tudtam :)smilete kis te :) és azért jó volt?
Én:nem mondanám,az első jó volt.gyors,meg minden,de jó.másodszorra viszont kész pokol...
Kittike:merthogy?mit tett veled?vagy mit nem?
Én:szarvolt.csak magára figyelt.
Kittike:ez nem szép dolog.
Én:hát nem,de tudod, előre megszoktuk beszélni ki mit akar.nem nagyon variálunk a menün.és most is ugyanaz volt,de mégis,ő mondogatta h ezt csináljam meg azt,én meg nem mondtam semmit,mert én nem ilyen vagyok.és ha nem jövök hangulatban nincs kedvem dumálni.
Kittike:ez nem hangzik jól,de nem kell annyit dumálni közben.
Én:egy kezemen megtudom számolni azokat az alkalmakat,amikor kértem bármit is.
Kittike:vagy megy magától,vagy a fene megette,nem kell dumálni sokat,az úgy már nem intim.
Én:kicsit csúnyán beszélni,súgni vmi izgi,szexis dolgot,így értettem. és a mikor másnap számon kértem tőle ezt,még ő volt megütközve,hogy ha ő kért akkor én miért nem.
Kittike:gondolom nem mostanában akarod látni
Én:ha nem lenne ennyire ez önző seggfej egész jó lenne vele.
Kittike:és ha kapcsolatban lennétek? érzelem nélküli szex nem olyan jó,csak maszatolás.
Én:nekem eddig csak érzelem nélküli volt...
Kittike:na figyu,muti meg.
Én:nem rossz pasi egyébként,csak seggfej,a legjobbat még nem is mondtam...
Kittike:tyűűűűű,télleg jó képű.
Én:imádja az orált,de csak kapni,de akkor sem adná ha az élete múlna rajta.
Kittike:az nem jó ám,a rohadt nagy EGOjuk, az a baj,de az ilyen inkább húzzon el és szopja le magát.
Én:sztem is,de nem nagyon van más.a másik,csak egy pózban csináljuk,nemááár,h ilyenekért szólni kelljen.
Kittike:jaaaajhát ezaz.annnnnnnnnnnnnnnyira paraszt emberek vannak..
Én:világos,h én vagyok a hülye,h hagyom magam rábeszélni,de basszus.gyakorlatilag nincs más.aki meg lenne azt meg én nem akarom,vele legalább akarom valamennyire
Kittike:jó az oké,de akkor teljesítsen normálisan.amúgy télleg jó pasi,csak na,vannak pasik akik lealacsonyítónak gondolják ha nyalniuk kell.
Én:ha én és ahogy leszopom,az után az a minimum,h körbenyal,utána meg körbeugrál.
Kittike:a másik tudod a M. barátnőm.van egy bnője,a J.olyan képeket rak fel magáról és még azt hiszi,h ő a díva.tipikus nagyképű.minden kép alatt egy idézet,pedig egy könyvet sem olvas el soha.virit a póthaj stb.heti 1-2 körmöt csinál és ennyi a melója.de a bakjával meg járja a világot.na mit tud ő amit én nem???vékony???közben meg káposztalé se lötyög a fejében.
Én:hát ennyi,vékony.semmi több.sőt őket meglehet venni kilóra is,minket nehezebb,többet érünk :P
Kittike:csak szar.ilyen nőket megnéznek az utcán,én meg itt küzdök,meg még millióan, ezeknek meg minden megadatik.
Én:ne is mond..ahány kosarat én már kaptam,szűzanyám,boltot nyithatnék belőle...és miért?mert mindenki képmutató....aztán ha meg vki rájön h esetleg jófej vagyok és megdug az holtbiztos, h elégedetten távozik...mert százszor jobb vagyok mint ezek a nyeszlett kis kurvák,akik buták és csak terpeszben bírnak létezni,passzív kis vakarékok,max feszesebb a cicijük.
Kittike:ííígyvan.ott van M.tudod,h imádom.de már bocs,de okádik-fosik,h gebe maradjon.persze fut is,de azért én nem vagyok mazoista.üres fej,jó alak és tessék.
Én:én a pasikat sajnálom.már úgy értem akkor,amikor nem utálom őket azért,h szarnak a fejemre....sajnálom őket,mert annyira kis ostobák.elhiszik h az a jó akivel lehet vonulni...aztán meg sorra tönkremennek a házaságok...a duci csajok hálásak.ezt én személyszerint utálom ha mondják,de kurvára igaz,bár hozzátenném nem hálás vagyok h megdug...azért legyen ő hálás...én csak kurvanagy libidóval rendelkezem...
Kittike:ezt igen jól megfogadmaztaaad. :)
Én: :$ :)
Kittike: na és a slusszpoén. J,újabb sziporkája.tipikus beállt pózolós kép,póthaj,full kiló smink és az idézet."Egy ízig-vérig nő ne menjen, hanem vonuljon , és ne jöjjön hanem érkezzen!!"
Én:uhhhhhh.



akkor szépen mindenki levonhatja a következtetéseit....én nem fogok kampányolni a duci csajokért,de remélem mindenki kapisgálja mit akartam mondani ezzel.a külső,kurvára nem minden.az csak arra való,h ez a csodálatos megalomán,nagyképűen képmutató,műemberek által uralt világban,te is megfelelj,de minek???sem Angelina Jolied,se Eva Mendezed nem lesz soha.mi meg itt vagyunk és szeretni akarunk titeket.nem fogom babásra műtetni a puncim,meg kékre,meg pinkre festeni rajta a szőrt(mert csak mondom ez az új trend),nem fogok úgy viselkedni,ahogy állítólag "normális".ilyen vagyok.lehet sorba állni,vagy elmenni,de nem kell bántani.
csók,puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése