SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. október 17., szerda

nagyvonalakban

isteni a csilis sütőtökkrémlevesem.de komolyan.
ez a hetem is unalmas,és ne tudjátok meg,még mindig köhögök és fáj a torkom...lassan 2 hónapja küzdök.
ismét elküldtem 8 azaz nyolc darab önéletrajzot és helyes kis szerelmes leveleket,h csakis én vagyok az az ember,ami az adott gasztronómia fellegvár hűséges és minden tekintettben alkalmas és csodálatos szakácsa lesz...válaszok.nulla.majdnem meglepődtem.lófaszt keresnek ezek nem szakácsot...
atthemooment Raymond Khourytól olvasom Az utolsó templomos lovag c. könyvet.eddig tetszik.
4 bőröndnyi ruhát kell lefotóznom és felraknom kismillió ilyen olyan oldalra,h mindet vegye meg valaki,mert elfogunk innen költözni és valszeg még annyi helyünk sem lesz mint most....említettem,h újra egyszobába kerülök a 19 éves hugommal...viszlátsziamagánélet!
ezek után jelnetkezzen kérem az,aki még mindig nem tolerálja,h basztam írni ide is 4 napja...
csók,puszi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése