SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. október 2., kedd

egy gyors történelmi áttekintés. ,,

március bassza meg nagyon régen volt.ez meg a egy jó hosszú poszt lesz ha mindenről beakarok számolni. úh maradunk a címszavaknál.
verekedés nélkül született meg tablónk ötlete és kivitelezése.gyönyörű volt.a legjobb.<3 p="p">sikerült egyformaruhában elballagni.hellomájus^^
ha május akkor Colo nyitó.idén aztán többet nem is voltam. kikerült a képből.
aztán szakmunkás vizsga. horroshow,de legalább tudom,h milyen amikor tényleg tanulni kell.két év Pécsen semmi nem volt. :P
itt meg hiszti,kiborulás("énegyteááátnemtudokfőőőzni") estébé. de azért behúztam megosztott osztályelsőként.hoppá :P
június uncsi. hellonyár,mész ide oda,de unalmas.
július....sziaaaaa. 4én pedig pápá Magyaroszág és 38 fokos forróság hetek óta.3 órával később Hi Ireland!:) életem kalandjai.de tényleg.a hely csodás. a kaja finom( megcáfolnám h a szigeteken nem tudnak főzni.tudnak) a táj...áh.zöld.minden.a hegyek is. minden. szerelmesvagy.érted?és max 20 fok van, fááázol ÉS örülsz neki. :D
és el sem hiszem,de július 19én vmivel 9 óra előtt Liverpoolban voltam.és igen.láttam a stadiont^^ és bőgtem,mintha nem lenne holnap.remegtem a boldogságtól.
23án sajnos véget ért a jóvilág és fájdalmas búcsút vettünk,de úgyis visszatérünk,mert imádunk Írország.:)
augusztusban munkát kerestem.és ami azt illeti keresem azóta is bassza meg.
és szülinapos is voltam.meg nem mondom hányadik és aki ki meri keresni az előző évi bejegyzést azzal nem állok szóba :P
augusztusban voltak drámák is.konkrétan kettő és két eléggé fontos ember lépett ki örökre az életemből.R(tudjátok szarvam letörője) és L.életem szerelme.ja persze.frászt.egy undorító, hazug,kétszinű dög.nem tagadom a múltam.de.attól,h a szívemben örök helye van,nem biztos,h az életemben is helyet kell csinálnom neki.figyelitek a prófétát :P
és máris itt tartunk.október.a pulcsik,meleg italok,bögrés levesek.sálak,szép színes falevelek hónapjában.amikor elkezdesz karácsonyi ötleteken gondolkodni.amikor felfázol istenesen és majd márciusban keveredsz ki belőle...hiányzott már,ugye?
nekem is.
csók,puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése