SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. január 30., vasárnap

nem az új helyről írok.keddig ott nincs net és Tv sincs.márpedig műkorcsolyagála van,úh nekem azt néznem kell,úh átjöttem mamáékhoz.átjöttem...milyen furcsa...összvissz 5 perc volt busszal.
a mai napomról annyit,h életem legszörnyűbb napja...ahhoz tudnám hasonlítani,amikor Dédipapi meghalt....hetekig sírtam.és úgy éreztem vége mindennek.most ez rosszabb.tegnap senki nem mentett meg attól,h ne kelljen otthon lennem.ott ültem,néztem a női és férfi kűröket és minden annnnnnnnyira rossz volt.még a kori sem vidított fel...ami nonszensz.és az utolsó éjszakám....tudtam aludni hála égnek.ha nem tudtam volna,valszeg sírtam volna.reggel 6kor keltem.és sírtam egy kicsit.aztán összepakoltam a maradék cuccokat és segítettem midnenkinek, aki kérte.8kor befutott a teherautó és vitték a bútoraimat.mire feleszméltem csak az Eiffel tornyos képem volt a falon.és üres szoba.na ott helyben kaptam hisztirohamot.kb fél órát ültem a szaunában mire lehiggadtam.aztán Tesóval is sírtam.aztán sokat pakoltam és kb dél felé hirtelen jönnöm kellett be Győrbe a másik házba.megragadtam a képet,Bence kaktuszát és a ballagási csokraim utolsó képviselőjét a száraz rózsát és már futnom is kellett.elsem búcsúzhattam a háztól.ezért végigbőgtem a beutat.beértünk,fel a szobába.totál anarchia.leraktam a cuccokat és onnantól kezdve mostanáig is várom azt h vki közli,h csak vicc és megyünk vissza.addig is bepakoltam a fiókokba,persze sírás közben.nappali berendezése és utána mindenki ment dolgára én meg pakolok a szobámban...levettem a cipőmet és kerestem papucsot.újabb hisztiroham.és ez így ment.,közben Tesó beteg lett.hasmenés,mostanra láza is lett,minden baja van.szegényem úgy sírt egész nap ő is.borzalmas nap ez a mai.és akkor ideérek mamáékhoz és kiderült,h a korigála csak összefoglaló és kihagyják belőle Stehane Lambielt...ez volt a 14. síróroham.mert őt.... egyszerűen....imádom.a kedvencem,kb 7 éve.és miután visszavonult ilyen pillanatokért érdemes élni.és ezt is elvették tőlem ma.és most egy idegen házba kell hazamennem,egy beteg kisTesóhoz óriási kupiba.és holnap a házunktól is el kell búcsúznom.
asszem régen sírtam...
szép éjszakát mindenkinek...

1 megjegyzés: