SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. január 23., vasárnap

átértékelt gondolatok.

jó dolog,ha az embert bulit tart.még akkor is ha kipurcan a sok készülődéstől és ideges,mert bemutatja egy barátját az összes többi barátjának.akkoris megéri.mert összejönnek azok az emberek akiket szeretsz és együtt,vmi jó,vicces,boldog,kedves dolgot tesztek,és a végén mindenki jó érzésekkel hagyja el a tett helyszínét.általában.
de nem tegnap.ugyanis a tegnapi ,onnantól kezdve volt egy rémálom,h befutott az utolsó két részvevő konkrétan negyed 12kor.egészen addig minden prímán ment.mindenki megismerte Bencét,megszerette,úgy volt ahogy én vártam és reméltem és boldog mindenki.de aztán....lényeg,h egyszerűen rosszul voltam attól a viselkedéstől amit itt egyesek műveltek.hányiger.más nem jut eszembe.1 hét múlva ilyenkor már nem itt lakom.az utolsó-a bucsúbulimon- azt kellett végignéznem,h egy olyan embert aláznak meg akit hihetetlenül szeretek és egy olyan ember teszi mindezt,akit a barátomnak tartok és akit szintén szeretek.én nem mondhatom meg,h ki hogy élje az életét,milyen gondolatokkal viseltessen egyes dolgok iránt,de mélységesen szégyellem(túl azon,h teljes mértékben felháborít)ha valaki nem tudja hol a határ és azt többszörösen átlépve minősíthetlenül viselkedik egy másik emberrel.és teszi mindezt az én bulimon az én házamban az én vendégemmel.
nem tudok mit hozzáfűzni.mélységesen csalódtam.
nem vagyok benne biztos,h én valaha még akarok az illetővel beszélni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése