SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. január 13., csütörtök

meglepő.

de mai P.vel való beszélgetés meglepő fordulatot vett.miután közöltem a kész tényeket,miszerint utolsó egyszarvúként várom h valaki....
és azt mondta,h jó rendben,de nyugodjak le,mert ettől ő még ugyanígy akarja és ennyi.merthogy én mikor közöltem vele ezeket fennállt a veszélye h elpatkolok.nem szégyenemben.mert nem szégyellem én ezt.ellenkezőleg.csak.akkor.is.kellemetlen.csak azt hittem kiröhög és mire kettőt pislogok már tudja is a falu.fele.ami mondjuk tök mindegy,mert 17 nap múlva költözök.(sírok-hüppögök)és tökhidegen hagy mit terjesztenek rólam.de nem mondja el senkinek és ennyi.és higgadjak .le.csak azt nem érti,h miért nem várom meg a megfelelő pasit,aki szeret és viszont szeretem.meg kell zabálni,h mennnyire ari,h ilyet mond.de kb pubertáskorom első napja óta arra várok,h közelebbi kapcsolatba kerüljek vmi szimpatikus hímmel.és mikor kb 14 évesen megfogadtam h én 18 éves koromig nem szexelek,akkor nem gondoltam arra,h ez elhúzódik 21 éves korom feléig...szóval.várnék én.ha tudnám,h meddig kell még várnom.mert szar dolog buszra várni,de legalább tudod,h még 20 perc.márcsak 19.húúú,márcsak 15..stb.de ezt nem mondja meg nekem a világon senkisem.úh bocsi,ha nem akarok több bizonytalanságot és inkább teszek az ellen h ne szűzen földeljenek el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése