SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. február 6., vasárnap

helyzetjelentés.

bocsi,gyerekek,ma nem nagyon lesz jó hír.és csak helyzetjelentésre futja.
tudom,h alig írok.ez lehet,h egyeseknek hiányzik,nekem is,ha ez bármit is számít.
a dolog úgy áll,h 1 hete élünk az új helyen.nem lakunk.csak élünk.nagy különbség.
tegnap óta van konyhánk,eddig csak hűtő volt,mikró meg kávéföző egy helyiségben.konyha cimkével.az egész család kisebb-nagyobb intezitással beteg.mindenkinek van vmi kínja,Tesónak meg nekem kis depresszióval is párosul.a szobám alakul,nem mondanám,h szép,de majd az lesz csak idő kérdése.jól érezni úgysem mostanában fogom magam benne.a fürdőszobákról annyit,h az egyik túl kicsi,a másik meg nem működik.de legalább már hála nekem tiszták.a nappali egy romhalmaz.miden csak úgy van benn és sok minden mégnincs kipakolva.a szaunának minden egyes lapja a sarokban csak úgy odaállítva várja h összeszereljék,de nem kevés meló lesz,mert szétszedni is csak 2 nap alatt sikerült.minden csapunk csöpög.a radiátorok fele hideg.mindennel minden bajom van és persze kicsit fel is van fújva minden,mert összehasonlítjuk a házunkkal és ég és föld a kettő.a tulaj stílustalansága egy dolog a sajnálatos igénytelensége viszont probléma.
jha említettem már,h nincs Tv és net? már úgy értem az udvaron sincs.erre rájöttek kedden a kábeles emberek és mikor ezt közölték engem az ájulás kerülgetett.merthogy az udvarra behúzni a tv és netkábelt nem egyszerű.merthogy építési engedély kell a járda felbontására stb.ami több hónap.szóval most marad a korai takarodó,nagyszülőknél netezés és DVD nézegetés orrvérzésig.vagyis legalább 2 hónapig.amibe lehet beleőrülök.
most megyek.anya rámcsörgött h sürgősen induljak haza.
haza....
jóvicc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése