SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. január 3., hétfő

egy minden tekintetben pocsék nap krónikája.

2 órát aludtam.semmi többet.félóránként felpattant a szemem és továbbnyomtam a Tv időzítőjét.és/vagy arra riadok fel,h egy nappal közelebb vagyunk a költözéshez.ennek örömére,pedig sírok.hátígy.felkelek,nincs szemem.apa közli,h nincs uborka,pedig én a májkémes szenyát nem eszem meg uborka nélkül.aztán sulinál leszállok a buszról és megrándul a térdem.gazdaságiból 5öst kéne írnom h 4est kapjak,ami fontos az ösztöndíj miatt,viszont most is ezt írom,mivel a fejem annnnyira fáj a nulla alvás miatt h nem bírok koncentrálni.és étkból is irok.legalább 3ast kell és akkor 3as leszek.egyedül ebből a tárgyból.csakhogy.órák után felkerestem a gyógytesis tanárt,akihez szánombánom saját hibámból még egyszer sem mentem oda.a félév alatt.ellógtam 3 v 4 órát a többi le van igazolva,de nem lényeg,közli velem,h fogalma sincs ki vagyok,de ha nála vagyok akkor 1es erre a félévre.bukom az ösztöndíjam,a példás magatartást és szorgalmat és feleslegesen járok még oda...megyek vissza kórházba kontrollra és most más orvos van.aki közli, h 4(!) hét telt e balesetem óta és mit gondoltam h majd elmúlik.mondom november 19 éppen 7 hete volt..de ne vitatkozzak.még hülye is vagyok.megvizsgál és közli h ez meg az.... idióta orvos szöveg.mondom akkor tesifelmentés?minek? a lába terhelhető,nincs rá szüksége.mondom, a lépcsőn felmenni nem tudok,de biztos tudok majd futni...röhejes ócska magyar egészségügy.az jött a végén,h mintha hazudnék,és nem is fáj.végül is.igaz,néha zsibbad és meg sem lehet mozdítani,de biztos csak képzelődöm.szóval most aggódhatok a tesijegyem miatt is.és nincs mi felmentsen.nagyon béna helyzet.ha 1est kapok,akkor vége...kiiratkozom.nincs értelme folytatni...havi 12 ezerért én nem dolgozom magam halálra suli mellett....inkább befejezem Pécsen a sulit és ennyi.mindenki más meg bekaphatja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése