SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. január 2., vasárnap

pár gondolat

csakúgy.összevissza.
nem szeretnék évösszegzést írni.rengeteg sok jó,érdekes,szexi estébé eseményen vettem részt.voltak sajnos rossz élményeim is,aggódtam is sok dolog miatt,és decemberben igazán bekövetkezett a katasztrófa.nem várom az idei évet.nem lesz jó.a januárom semmi esetre sem.a többi?nem tudom.reménykedem,bááááár.
fogadalmaim sincsenek.valahogy nem is gondoltam rá.aztán eltelt két nap és mégis van egy kívánságom.nem fogadalmam,csak kívánságom.de ez titok.bocsi.
holnap suli,amit már várok.senkinek nem kívánok olyat h egy hónapig legyen otthon,miközben szanaszét unja magát és egy idő után annak is teljes tudatában van,h a ház ellett adva felőle.
sajnos suli után rögtön a kórházba visz az utam,mert a térdem még mindig fáj,bár leginkább csak lépcsőzés közben és térdelni guggolni egyáltalán nem tudok.úh nem lesz ez így jó.
most pedig indulok Fortiba.október óta nem voltam ott.fájni fog.nem tudom akarok e még időt tölteni ott,bárkivel is.illetve,igen akarok,de....sírni nem akarok megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése