SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. december 27., hétfő

utolsó cseppek....

tegnap tetőfokára hágott a hangulat...meglátogattuk anya öcsét és feleségét akik szintén nem bírtak napirendre térni anya őrült ötletén,h albérletre cseréli a saját,saját építésű,extrákkal felszerelt,szép kertes,jó és csendes környéken lévő házát,egy kurva albérletre.egy kibaszott szar,bérlakásba,ami nem a mienk,ahol nem biztos,h elférünk,amit nem lehet mondjuk teszem azt még átfesteni sem.több lakást néztem meg anyával,egyetlen olyan volt aminek tetszett a színe...persze csak a nappaliban...a háló,amiből csak kettő volt,szóval eleve kilőve,de pl a kisebbik szobában olyan magason volt az ablak,h oda beléptem és börtön.rosszul voltam attól a szobától.szó szerint.ezek fényében és mindezt elmesélve nagybátyám hangot adott a felháborodásának.anya csak flegmán fel-felnézett a kezében tartott könyvből és válaszolgatott.én elmondtam, h tök idiótaságnak tartom, h valaki kitalálja h forgatja a pénzét,de közben havonta kivesz egy lakást legalább 80+rezsiért.mert anya most 5 évben gondolkodik,úh kb egy lakás vételára majdnem ki is jön...én elmondtam, h roppantul érdekelne, h mi az a bombabiztos tipp ami majd garantálja h 5 évben jósok pénzünk lesz.anya nem hajlandó közölni, és mikor a nagybátyám felesége közölte,h legalább a gyerekeket megkéne nyugtatni,mert most csak annyit tudnak amit és csak véleményük van anya szintén egy vállrándítással járult hozzá a társalgáshoz.és mikor megjegyeztem h ott tartunk, h anya legutolsó szempontként tartja számon az én megnyugtatásomat elkezdett velem üvöltözni.én meg könnyeimmel megintcsak küzdve némán ültem az est további részében.aztán persze álomba sírtam magam,mint az elmúlt hetekben gyakorlatilag mindennap.és már álmodtam is,arról, h mégsem költözünk.h valahogy mégiscsak,valami történik.megnyílik a föld a vásárlók alatt,anya hisztirohammal ébred h esze ágában sincs költözni,vagy nem tudom.nem találunk lakást és az utcára nyilván nem mehetünk,akármi.rémesen érzem magam.bármikor egyedül maradok a gondolataimmal rögtön ez jut eszembe.nem örülök ennek.fontos lenne ezeken túllépni,mert januártól változik minden.újra suli,munka,tánc és akkor még költözünk is és félév és hát ááááá,szar ez az egész.
és akkor még ott van ez a feszkó a szilveszter körül és egyéb zavaró dolgok,amik aggasztottak,mostmár nem,mert megbeszéljük majd,vaaaaaagy elköltözünk és onnantól kezdve nem lesznek barátaim...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése