SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. december 31., péntek

unicorn.

több szempontból utáltam ezt a hónapot.épp eleget sopánkodtam és siránkoztam miatta. de az i-re a pontot olyan ember tette fel,aki nagyonagyonnagyon sokat jelent nekem.akit imádok.aki egészen pontosan úgy szeretek ahogy éppen van.akit mindig minden körülmények között megvédtem,ha valaki rosszat szólt vele kapcsolatban.akinek minden posztját úgy olvasom,mintha aranyat érne.mert ér is.és most fogja magát és simán nem bízik meg bennem.hogy én majd megharagszom,ha nemet mond.elképzelni sem tudom,mivel érdemlem ki a bizalmatlanságot.de vagyok olyan pozícióban, h most mégis én haragudjak.és haragszom.próbálok kurva komoly lenni és sértődöttségem határtalannak tűnt.ja persze.elég volt megnézni ezt. képtelenség.éjjel 1 óra van.23 óra múlva elsuttoghatom az újévi fogadalmaimat a kispárnának, könnyek között.de az biztos, h elsőként fogom súgni, h Bencére soha, soha de soha nem haragszom.akkor sem ha butus és azt hiszi, h utálom majd.ezeket had döntsem el én.szeretlek.tudod te is.és ez örökre így is marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése