SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. december 25., szombat

Boldog Karácsonyt!

most nem fogok aranyos dolgokat írni.édi-bédi csippcsuppokat,mert idén életemben először nem boldog a karácsonyom.sajnos.pedig én mindent megtettem.hetekig takarítottam,dekoráltam,készülődtem,átszellemültem,a szokásosnál milliószor többet foglalkoztam mindennel,de nem.idén,ez más.Tesónak pl egész nap pocsék,ocsmány kedve volt,délután nem is bírta cérnával...én órákig diszitettem fát,a nappali összes szobanövényére raktam masnit,vagy izzósort,vagy akármit.a vacsi,húúúúúúúúúúú,isteni lett,és most nem fényezem magam.csodás.minden megvan.tökéletes karácsony.nincs hó,de mégis tökéletes karácsony.de ha kimegyek a nappaliba,leülök a fotelba,körülnézek,látom a fényeket,eszem egy szaloncukrot,a karácsony körülvesz és más nem jön ki belőlem mint egy eszelős,vállrázós zokogás.ezen vagyok túl ma este.mindenkinek boldog karácsonyt kívántam és tényleg szeretném,ha mindenkinek fantasztikus karácsonya lenne.362 nap hajtás után 3 nap legyen tényleg ünnep.szeretetteljes és békés.mondanám,h legyen vidám,de....
nekem nem az.körülnézek a szobámban,itt ülök az ágyamban,felnézek a falra,látom a barátaim képét és csak sírok.még akkor is,ha már most sem vagyunk úgy mint régen.de elköltözünk 1 hónap múlva és amint eltelik egy év arról fogok beszámolni,h mindenki elhagyott.már most mellőznek.már most kétfelé szakad a társaság és két helyen karnak szilveszterezni.és ettől újból csak könnyek lepik el a szemem.végignézem a fészbuk falamon és őket látom,végigmegyünk a falun és őket látom,felnézek a szobám falára és milliónyi emlék ugrik be.és már most hiányoznak.hihetetlenül magányos érzés,sehova sem tartozni.és egyre rosszabb ahogy közeledünk február 1.éhez.azt hiszem,ha kívánhatnék egyet,most karácsony alkalmából,biztosan azt kívánnám,h múljon el ez az egész.mondják vissza az egészet,tépjék össze a szerződést.ne tegyék ezt velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése