SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. december 16., csütörtök

karácsony.

idén hanyagolom ezt a menetrendszerű karácsonyi különkiadásos dolgomat.ennek leginkább az az oka h nonstop itthon vagyok és annnnnyira unatkozom h tegnap pl az egész konyhát És nappalit kitakarítottam.és még a klotyó ajtóra is raktam koszorút.szóval már mutatkoznak az őrültség jelei.tegnap az amúgy is helyes ötletemet miszerint a nagy virágtartót díszítem izzósorral,megfejeltem azzal h anya által szerzett római papírral(asszem ez a neve) dekoráltam olyan formán, h kis tölcséreket csináltam belőle és ráhúztam az összes izzóra.én életemben ilyen aranyos dolgot nem vittem még véghez.vmi mesés.lehet h csinálok róla este egy képet és akkor megmutatom.ma reggel csináltam gombás gnocchit,voltam orvosnál és most itt ülök a gép előtt és tuti recepteket keresek,mert ha akarom ha nem hétfőtől beindul a nagyüzem.hétfőn gyümölcskenyeret csinálok.és remélem bepácolhatom az állatot(őzet).kedden felhasználom a gyümölcskenyeret olyan formán,h felszelem kibélelem vele a nagyjénait és fagyit kanalazok rá,szárított gyümölccsel magokkal megtöltöm újabb fagyi,tetejére gyümölcskenyér és mehet a fagyóba 24éig.mikor előveszem mehet rá az olvasztott csoki és ámen.lehet szelni.és mézeskalácsot sütök,amitől már most ódzkodom,de Tesó(!) megígérte,h meggyúrja a tésztát helyettem.namármost,mivel őnagysága egy teát sem tud normálisan megcsinálni erősen kétlem én azt a mézekalácstésztát,de az alku az alku.
szerdán szünetelek,valszeg ajándékot csomagolok,nagyon remélem addigra megjön a csomag amit a booklinetól rendeltem.csütörtökön golyókat csinálok. Raffaello És Mozart golyó is lesz.pénteken meg az ég kegyelmezzen nekem,mert megkell sütni az állatot,köretként maradok a tavalyi jól bevált sültgesztenyés,pirított szalonnás krumplipürénél és gyümölcsmártásnál,de kell csinálnom borlevest is.ja és ugye állítjuk a fát,diszitjük és ha ez még lehetséges oda is rakok vmi masnit,hóembert,mikulást ahova tényleg nem illik.mivel ez az utolsó karácsonyunk itt, azt akarom,h minimum meseszép legyen,h jövőre mikor egy nyamvadt albérletben fogunk lenni,akkor majd emlékezhessek erre,és lehetőleg anya orra dörgölhessem,h mekkora marhaságot csinált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése