SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. december 16., csütörtök

mégegy.

aztán mostmár eltűnök,mert fut a ház ismételten...
a hogy kerüld el a karácsonyi idegbajt c. cikket olvasva rájöttem,h én nem leszek idegbajos.fenét.aki idegbajos az az és kész.hiába vettem és rendeltem ajándékot már tegnap illetve mondjuk 2 hete akkor is ideges leszek ki mit fog hozzá szólni.imádok adni,de mindig félek,h esetleg nem lesz 100%os az öröm.bocsi.maximalista vagyok.tehát a ne halaszd 24ére a vásárlást kipipálva.a beszéld meg c. maszalgot utálom.sztem az ajándék pont attól ajándék,h az ajéndékozottnak a leghalványabb elképzelése sincs h mi lehet a csomagoló papír alatt.én pl ezért nem kutatok sosem az ajándékok után.imádok meglepődni :D
vásárolj együtt a családdal c. történet pedig azért idiótaság,mert így megint mindenki tudni fogja,plusz mégnagyobb lesz a tumultus a plázában,ha mi 4en kiegészülve két mamával,papával és unokatsóval elindulunk.ugyanmááááár.
amit viszont kihagytak de sztem fontos az az Animal Cannibals Csak karácsony c. dala,amit minden évben meghallgatatok anyával 20ától kezdve minden áldott nap.meg nem nyugszik,de néha elneveti magát :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése