SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. december 1., szombat

nemNaiv.

ha másra nem volt jó,hát arra teljesen,h miután megnéztem az Alkonyat befejező részét rájöjjek, h én ezt már sajnos nem veszem be.élesen emlékszem,mennnnyire meg voltam kattanva az első résztől.olvasni a könyvet a film után egy szuszra.konkréétan ráment egy éjszakám,nem aludtam és kiolvastam,mert nem-bírtam-letenni.na ez volt kb az összes könyvvel,de a filmek...áááá.hagyjuk is.elsőre még oké,h szépszexi Robert Pattinson és kedvesártatlantotálbénaésfuránlélegző Kristen Stewart próbálgatják,h milyen a szerelem,ha két faj...estébé..bekajálod,mert vágysz rá,a magányos óráid kelős közepén,semmi más nem kellene,mint öröklét a szerelmeddel,aki a világot is neked adja(és ehhez emberem is volt legfőképp L,akire ugye itt mindenki emlékszik).de aztán ahogy haladunk,meg telnek is az éveim,nekik meg a hónapjaik,szóval egyre jobban kezdem kapisgálni,h ez egy naaagy humbug.marad egy szép történet,ami csak egy történet.marad egy szar filmsorozat,amit könyörgök eszükbe se jusson folytatni.és maradok én,aki már nem hisz ebben.valahol persze még mindig,de egy ilyen film,ami konkrétan szar,úgy filmügyileg,hozott anyagból dolgoznak, ami nyilván tetszett,de ilyen szarul megcsinálni.és az a fejletépegetős csatajelenet,most úgy őszintén.mi a jóságos isten haragjáért?ja,h nem lehet eladni.hát miss Meyer nem is azért írta,h filmrevigyék.Renesmeet imádom.a Denali csajokba még én is belezúgnék,szóval a szokásos dolgok megvannak,de mégis.valamitől nem kell ez nekem.nem veszem be.érdekes dolog ez.amint elkezdődött a vége főcim,valahogy úgy éreztem,h kész vége,kezdek felnőni,mert képes vagyok nem bőgni azon h Bella mutogatja a réten az öröklét első kockáit...megjegyzem a könyvön még bőgtem,most meg itt vagyok és mit ne mondjak.unalmas.bassza meg.több megoldásom van.vagy az van,h felnőttem és képes vagyok,nem nevetségesen viselkedni egy film alatt, vagy kitaposták belőlem az érzelmeket, vagy a film volt olyan szar,h nemigaz.kéne vmi film és aki tud,ne fogja vissza,amit nem láttam és bőgős a vége,tudni akarom,h rendben vagyok e még, v kezdek nemNaiv lenni.vagymivan most?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése