SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. december 24., hétfő

Boldog Karácsonyt!

Már felkeltem.nem ecsetelném,h mennnnnyire elcsaptam a gyomrom a tegnapi sütéssel.és most meg főznöm kell.hűdenemakarok.ajándékok MÉG MINDIG nincsenek készen.ilyen ha az embernek pasija van,meg még dolgozik is.de legalább Hó is esett.kb semmi nem maradt belőle,de azért mégis jobb mint a semmi.aCsajokkal is karácsonyoztunk és rákellett döbbenem,h Pancsi nem teljesen normális.ugyanis tőle viz NÉLKÜLI hógömböt kaptam.nem kell kommentálnom igaz :D
viszont Ani telibetrafálta,h mennnnyire vágyom egy hajfánkra.na mostmár nekem is van.igaz a hajam épp h betakarja,de 1-2 hónap múlva tökéletes lesz :)
na de most rohanok.fát is kell disziteni,amihez meg kell keresnem a Grincs DVD-t,mert ez a Tóth család egyik fennálló hagyománya.mióta kijött a Grincs film,mi ezt nézzük fa diszités közben.aztán közben főzök is.a menü kifog egészülni vmi Horvátországból kapott hallal,meg papajasalsaval,megnézem anya honnét vesz papaját 24én délelőtt,de feltétlenül neki szurkolok.
ja említettem,h a családi karácsonyfa az én szobámban lesz?helymegtakaritás.úh tegnap egyik szekrényből pakoltam a másikba,h miaz ami majd nem fog kelleni,azt elzárhatja a karácsonyfa.tervezek róla képet közölni,de perpill apa még alszik,be sincs faragva a tartóban...amúúúúúgy.
a lakás sincs feldiszitve,ajándékok nincsenek készek,úh most jön az h MINDENKI SZURKOLJON-MINDENKI SZURKOLJON!!!!
 
Boldog Karácsonyt nektek kedveskéim!
csók,puszi
Szandika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése