SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. december 4., kedd

napiKitti.

napi Kitti rovatom újabb állomása. ma felmerült,h a duci csajok igényesek e agy sem?tovább megyek.emberek e?vagy mi üvegből vagyunk? műanyagból? nem.hájból.és ezért miért kell megszólni?mindenkinek van egy élete,végig lehet járni azt a sok szart,amin mondjuk én keresztül mentem.itt vagyok 23 évesen,és jó pár pasi képmutató gennyláda módon kihasznált,de egy épkézláb kapcsolatom még nem volt.lehet mondani,h lusta vagyok,h nem fogyok le,de erről is mondtam már egypár dolgot.ennek a képmutató,undorító társadalomnak én köszi így is jó vagyok.szenvedek.irtó sokat.kapom a pofonokat,nem is keveset,és igen,néha pnaszkodom,de ugyanúgy jogom van,mint az 50 kilósoknak,akik olyan egetrengető problémákkal küzdenek,h hogy áll rajtuk a tangabugyi.nakérem.ez megint pont egy ugyanolyan álatlánositás volt,mint annyi minden más.utálom a sztereotip világunkat,de ebben élünk és hájból vagyok,de mégis ember és kurva nem értéktelen...
az meg h igénytelen lennék,csak azért mert kövér vagyok...a feltételezés is sért.a kettő dolog annyira nem fér össze,h ezt is csak pasi lehet,aki képes volt leirni.logika nulla,de gratulálok hozzá.
de kedveseim itt tartunk.nagyon nagyon remélem nem gondolja így mindenki,mert akkor nem is baj,ha eljön a világvége...

2 megjegyzés:

  1. A nagy igazság!!!! Csak az ítélkezhet felettünk, aki éppen úgy átéli a szenvedéseinket, a könnyeinket, a botlásunkat, a lépéseinket... a mi életünket... csak is akkor ismer valaki ha ezt meg(tudja) tenni... addig pedig ÉLJ!!!! ...és tudd magad mögött a jogtalan ítélkezőket, azok mind kishitű emberek, érzelemhiányosak, vagy egyszerűen csak agyatlanok! Ne hagyd magad holmi fasztarisznyáknak, aki így kiadja magából a gondolatait, sokkal többet ér...

    VálaszTörlés
  2. örülök,h eljut az üzenetem.sajnos ilyen világban élünk,de ha kell egyedül fogok kiállni magamért és azokért a lányokért,nőkért akik még az elnyomotabbnál is nagyobb szarban vannak,csak azért mert ducik.ez nem bűn.nem kell bűnhödnünk.

    VálaszTörlés