SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. december 25., kedd

helyzetjelentő.

jelenleg hajnali 5:11 van.nekem égnek a szemeim a 39 fokos láztól.tegnap birtam enni 6 db korpás kekszet,meg egy szelet ananászt.rákellett döbbenem,h az apám egy borzasztóan szar alak.anyám meg egy hős,h 27 éve bírja vele.hugi nélkül én meg halott lennék.de az a szeretet amit tőle kapok,kárpótol azért a sok keserűségért,amit a szüleimtől kapok.itthon lenni egyedül szenteste,nagyon rossz érzés.de aztán hazajöttek,hugi meglátta a tőlem kapott ajándékot és én 11edszerre is elbőgtem magam.látni kellett volna.nem is tudom mikor volt ennnnnyire lelkes valamitől.h őszintén örül annak,h ezt kapta.megrajzoltattam az egyik facebook profil képét mangafigurának.hugi imádja az animéket és most már ő is az lett :)
megy le a lázam.úgy izzadok mint egy ló.annnnnnnnnyira melegem van,h ezt ki sem bírom.kinyitni az ablakot most elég nehéz,mert ugye nálam van a fa.és nem kicsi.fáradt vagyok.és szomorú.a hónapokig tartó menü tervezés totál haszntalan volt.meg se kóstolhattam.de a többieknek izlett.le se ültem az asztalhoz.sírhatnékom volt egész nap és este.ma megyünk apai nagyszüleimhez.ebédre.minden évben ugyanaz a menü.húsleves.rántott és sült és töltött husi,töltelék,rizs,sült krumpli,tartármártás,ecetes cékla és szilva.senki nem unja.ez a mamám csodája.az enyém az lesz ha bírok belőle enni.de az az érzésem h csak azért is fogok.max 26án nem eszem semmit.de ezt nem hagyom ki.
csók,puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése