SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. november 9., péntek

van,ami soha nem változik.

és ez igaz L.re is.
amikor megkértem kb két hónapja,h soha többé ne keressen és én utána kitöröltem az összes  smst,üzenetet,levelet,a telefonszámát,azt gondoltam h jó végre,ennyi volt.kibaszottul fog hiányozni,de nem és nem vagyok hajlandó tönkretenni magam miatta.erre ma jött egy levél tőle a hátsó ajtó levélbedobóján..facebook csajok és pasik.könyörgöm...most megint újra leírhattam,h bár belehalok akkor sem fogok vele újra találkozni.kész szerencse h ő pesti,én meg nem.istenem de hiányzik.akkor is végeztem.nem akarok alkalmi kapcsolatot,mert ráfogok baszni.mantráznom kéne ezt vagy valamit kitalálni,mert ha van valaki,akinek kettő perc "csaknézlek" elég ahhoz,h félájultan omoljak ölelő karjaiba és egy hatalmasat szexeljünk a padlón,na az L.
baszzzus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése