SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. november 19., hétfő

leave me alone.

a helyzet roppant egyszerű.egy csodálatos ördögi kör,semmi egyéb,amiből baszogatásssal nem tudok kitörni,úh megspórolom mindenkinek az időt és a fáradtságot,inkább elmondom mi van.az egész kibaszott Tóth Alexandra show egy nagy(jóóóóóóóónagy) fényes,tündibümdi csomagba burkolt szar.egy nagy semmi.mástne mondjak 150 kilónyi tömör hányás.utálom magam.szavak nincsenek rá,h mennyire.úh nem,és köszönöm,nem akarok ezen változtatni.full felesleges ezzel baszogatni,h mi lenne nekem a jó.sétáljak el a kurva hiper tescoig meg vissza.naponta.és mindehhez a hugom kell rávenni, a hugomat,bazdmeg akit szívből szeretek,h jöjjön velem.édesem a sparig bírta és kinyögte,h mivan.azzal a lendülettel jöttem is haza.nem igaz,h nem lehet felfogni.gyűlölöm magam.minden más,csak szinjáték.nincs pasim.és méteres fal vesz körül,lelkileg és lassan testileg is.és miért?mert nem is akarom,h szeressen bárki is.persze valamelyik idióta részem vágyik rá,de a kurvára realista oldalam(ami a naívsággal van álcázva) tudja,annnnnnnnnnnnnnnnyira pontosan tudja,h sosem fog bekövetkezni az,h engem majd szeretni fog bárki is.a saját anyám nem bír elviselni,és könyörög h költözzek el,de mégis hova.nincs munkám.miért is?az említett 150 kilónyi tömör hányás miatt,mert ki alkalmazna egy bálnát.senki.a világon.nem akarok változtatni.sosem szerettem magam.valami mindig van vagy volt.és nem is értem minek erőlködöm,még valahogy kinézzek mikor utcára lépek.annnnnnnnnnnnnnnyira felesleges.senkinek nem kellek.kihasználni,engem is kilehet és itt meg is húzhatjuk a határt.nem akarok változtatni.azért,és semmi másért vagyok még életben,mert nem merek öngyilkos lenni.ennyi.mert egy gyáva féreg vagyok,mindezek mellé.akit megaláztak,akitől undorodnak,akit egy marék ember bír elfogadni és szeretni,mindenki más,meg csak baszogatni képes.hagyjatok békén.komolyan mondom,mindenki hagyjon békén.ha egyszer az életben szerencsém lesz,remélem az akkor lesz ,mikor pár éven belül elvisz egy infarktus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése