SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. november 6., kedd

30 napos dalkihivás 7. napja

Day 7: egy dal amit utálsz.bármi az LMFAO-tól.de komolyan.az idegbajba és mégtovább lehet velük kergetni.ki se rakok ide semmit,mert nem és akkorsem.

helyette írok valamit,mert mióta ezzel a dalos kihivásos izével bombázok,nem is csinálok itt semmit.most megint az van,h én vagyok az áldott-fucking-terézanyus.merthogy szombaton ugye buliztunk.és kurva jó buli volt.és miért?Mr.Tökéleteskerekfenék miatt.amiről nem bírtam levenni a szemem.nos ő meg az unokahugomról nem bírta.érthető.a csajnak olyan feneke van,h bármelyik Victoria's secret modell megirigyelné .és amúgy is.gyönyörű csaj na.csakhogy.másnap bejelölt a pasi.kisült h évfolyamtársam volt.ismerős volt,de annyira mégsem.lényeg h kb 10 perc bárjcsevej után(ami alatt totál reménykedtem,persze)kiderült az igazi szándék.h az unokahugom.és hogy ugye nincs pasija.mert emberünknek sincs barátnője.és ha lennék olyan irtó kedves,szóljak már pár jó szót,persze majd meghálálja.én meg nem tudom azt mondani,h old meg egyedül.mert én kurvára ilyen vagyok.és nem ezt utálom.és még ha segít is munkát találni(mert h szemben velem,neki vannak kapcsolatai Győrben,pedig 23 kurva éve élek itt)akkor is.mazochista vagyok,vagynemtudom.szívesen segítek.esküszöm.de akkor is.nem bírok nem könnyek közt most az is arra gondolni,h hahóó.és én?
namááár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése