SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. november 7., szerda

christmas special edition.

kinn a számláló,mindjárt karácsony.totáááááál bevagyok most zsongva.tavaly nem volt ez.idén,most van,de hogy milesz.kihinné,de megint költözni fogunk.még idén.még karácsony előtt.szóval katasztrófa közeledik.mert átcuccolni,kipakolni,disziteni,meg ugye idén tádádááámmm kitaláltuk hugival, h MINDENKINEK kézzel készitett ajándékot fugunk adni.és már november van.eddig egész jól haladok,bár még nem mindenkinek találtam ki mit és hogyan.pontos ütemtervet kell késziteni és kikell hozni minél jobbat,minél kevesebb pénzből,mert nem akarom megint leírni az okát.igenis fogok munkát találni.azért várat ennyire,mert álommunka lesz,álomfizetéssel.csodakedves főnökkel és szuperhelyes konyhafőnökkel :) idén újra tervezem a menüsort,mert már 3 éve van ugyanaz,ami bár tényleg nagyooon finom és imádja mindenki,mégis szeretnék cserélni..még el se kezdtem konkrétan gondolkodni.zeném már van.Lindsey Stirling.hegedül némi dubstep aláfestésre.csúcs,ahogy van.keressetek rá youtube-on.zsenilány.
és akkor az ajándéklista.
anya:mééég nincs ötlet.
apa:házi készitésű édességek.kis dobozba,vagy valami papírba csomagolni,átkötni valami szalaggal.egy receptem van,kipróbáltam,etettem vele,izlett neki.még 2-3 félét szeretnék.
hugi:itt sem fogom leírni mire gondoltam.hugi néha idetéved és mivel utálja a meglepiket,csakazértis.
mamák:virágcseréptartó.kiürült konzervdoboz 7-8 centisre levágom.és egyszerű facsipeszekkel körbecsiptetem.befestem valamilyen szinre,esetleg mintákat.és vmi helyes szalaggal megkötöm.pénz kérdése,h rakok e bele virágot:P
papa:szintén házi édesség.olyan édesszájú,h szilveszterig elfogy neki fogyni,bárekkora adagot készitek neki :)
unokanővérem:befőttes üveget fogok bevonni csipkével.teljesen.a nyakán megkötöm azonos szinű selyemszalaggal.és voila.romantikus mécsestartó.
unokahugom:karkötőket fogunk neki késziteni hugival.jópárat.amennyit csak találunk és szimpatikus.
unokaöcsém:szintén édesség.bármiféle kajának örülne,de akkor is édességet kap.
Kittike:neki sem írhatom le,mert feljár ide,bocs szivem :D
aCsajok:hiába a legjobb barátnőim.még ötletem sincs.
és Z:ő bögrét kap.ami sztem halálgagyi,de ő megesküdött rá,h nagy vágya egy saját és EGYEDI bögre.mivel bögrét nem tudok kséziteni....felvetett némi problémát.de megoldottam.kitudja olvasgatja e,úh nem árulom el ezt sem.karácsony előtti napon képeket fogok prezetnálni.nyugi :D
csók,puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése