SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. június 25., szombat

tegye fel a kezét az...

aki meglepődött,h a nagy kapcsolatom csak 1 hétig tartott????
akkor most szépen tegyétek le és gondoljátok csak végig újra.utáltam én már magam annyira,nem is egyszer,h megkérdezzem,én akarnék e járni saját magammal?10ből 9szer határozott nem volt a válasz.most a maradék 1et éltem meg,amit elvett ő.G.nem érdekel,h nem is beszéltünk azóta,nem érdekel semmi vele kapcsolatban.ürességet éreztem,de azóta újabb 3 pasi próbálta betölteni az űrt.visszaeső lettem.:S
nem tudok jobbat kitalálni magamra.ott tartok,h abban gondolkodom,kivel lehetne???szánalmas vagyok.és borzasztóan vágyom vmire.amit most éppen nem tudok megfogalmazni.lehet,h sosem mászom ki ebből.de ha mégis,imádni fogom azt az embert,v tárgyat,v szobanövényt,ami megszabadít attól,h egy elfajzott, feslett,ócska nő legyek,aki kérdezés nélkül elmegy bárkivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése