SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. június 6., hétfő

ennyi is volt.

én nem tudom,h egyes lányok hogy bírják ki,h nap mint nap kurvázzák le őket.elgondolkodnak rajta,vagy úgyis tudják,h nem igaz.vagy tudják,de nem érdekli őket.mindenesetre pokoli érzés lehet,ha van bennük egy szikrája is az önérzetnek...nos szombaton éltemben először én is megkaptam a kurvát.úgy,h tudtam,h igaza volt.2 hónap.ennyi telt el.és van olyan pasi,akinek a nevét sem tudom.sőt van akitől meg sem kérdeztem.......végiggondoltam és rájöttem ez nekem nem kell.ennyi volt.nem bántam meg,de ez túl nagy pofon egy olyan sráctól,aki még érdekelt is...de első randin szexelni az nála megbocsáthatatlan.oké,de akkor minek hozott egy csomag gumit?leszarom.csak magyarázkodok.de ennek vége.van most egy srác.aki érdekel.igazán.távkapcsolat lesz,de inkább...csak tudjam h ott van nekem...remélem nagyon jó lesz vele....és akkor talán ez elég lesz ahhoz,h ne csússzak még lejjebb a lejtőn....mert nem akarok.ennyi volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése