SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. június 4., szombat

beszámolók.

tudom,h alig alig fordulok elő itt.senkinek nem hiányzom,semmi rajongói zaklató levelek.teszthalottak vagytok,vagymiazisten???
mindegy.azért mondom.3 teljes nap van még suliból.tök snassz.cserélnék bárkivel azért a másfél hétért.így is keveset vagyunk együtt.ami szar,mert ha jól érzed magad az osztályban éveket is lehúznál velük,szünet nélkül.3 tantárgyból még nem vagyok lezárva.étk.necces.1 db 1esem van erre a félévre.asszem a 3asért kéne felelnem.vagy írnom.világos.félek,mint a fene.vend&gazd.5öst kell írni a 4esért.dögöljek bele,de meglesz.és tesi.másfél hónapja óránk sem volt,mert terhes a banya aki tartja.nekem állítólag nincs jegyem,ergo nem zárnak le.érdekes lesz.hétfőn lenne az utolsó óránk...de ilyenkor mivan azt nem tudom.adjanak egy kegyelem kettes,kövi szeptemberben meg összekurválkodok egy állandó éves felmentés aztán jónapot.hát nincs nekem szükségem erre a szarakodásra...
meló elv 20áig tart és véééééééégre szünet.el sem hiszem.igaz csak július 25éig tart,de legalább lesz.utálni fogom minden egyes másodpercét a nyári gyakorlatnak,de ha ellógom akk kirúgnak a suliból.és igaz,h nem akarok szakács lenni,de azért bekéne fejezni vmi szakmát,mert hátha egyszer kitudja...
mellesleg csütörtökön telt be a pohár teljesen.nagyban fóliázom le a maradék reggelit,h majd délután kiegészítsem, egyebek.erre ott van a műszakvezetőszakács,aki kérdezi,h jó az úgy?mondom ja majd délután befejezem.de Szandika rendesen csináld meg,mert ha TE CSINÁLOD SOHA NEM JÓ!!!éreztem,h kimegy a vér az arcomból.egyszerűen elkezdtem remegni.mondom mivan?elkezdi ecsetelni,h a múltkor kevés volt,van amikor hiányos,így úgy.tudom,h nincs igaza.mert én mindig annyit csinálok amennyit ők mondanak.másrészt meg ha délután 4kor hazamegyek,honnan tudnám pótolni,ha később beesnek még a szállóba 20an...én annyit csinálok amennyit mondanak.kurvára bunkó dolog volt,azt mondani,h nemigaz,h már ezt a piti szar munkát se lehet rádbízni.jó félórás bőgés után mentem vissza a konyhába...és eldöntöttem,h nekem ez most nem kell...befejezem,de aztán annyi is volt.állatira kivagyok merülve.minden bajom van.most egy ideje L betűm van csak nagyrészt.de péntek reggel ébredéskor ránéztem és úgy éreztem h nem bírom elviselni még 5 percnél tovább.felöltözött,semmi indulás előtt kis ölelkezés,semmi,felöltözött és ment el.adott egy csókot és azt hittem,ott helyben kinyúlok.soha többé,ne is érjen hozzám.csak azt nem értem mi bajom van.mi változott meg.semmi rosszat nem csinált,sőt.és h mondjam meg neki.csak személyesen lehet egy ilyet...amitől a hideg ráz.le akarom zárni.minél előbb.nem akarok időt adni.szünetelni.nincs is mit.nem lesz ittalvás 2 hétig.semmire nem megyek vele.utálomeztaszituációt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése