SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. június 10., péntek

csakúgyamáról.

ez a legfájdalmasabb nap.utálom.:@
holnap elvileg tali G.vel.annnnnnyira jó lenne.már alig várom,h a facebookon átírjam a családi állapotomat.nem vagyok kicsinyes,de de annyira izgalmas...sosem jártam még senkivel igazából.akivel meg mégis azt sem ő sem én nem gondoltuk komolyan...nem is érte meg a második hétvégét...
mindjárt jön Pancsuszka filmet nézni:) ennek örömére vettem csokit,csipszet meg tejfölt:)
ja meg egy Joyt...ha mégse úgy sülne el a hétvége...de úgy fog.még sosem mondta senki nekem azt h imád.ő pedig közölte...szépségemnek és kincsemnek hív.én meg nem győzök csodálkozni és furcsálni és leginkább hozzászokni...
márcsak egyetlen teszt marad.első benyomást csak egyszer tehet rám...és ha azon átment akkor ennyi volt.:) Szandika kapcsolatban lesz:)
szurkoljatok nekem...
habCsók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése