SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. február 23., szerda

eddig tartott...

a határtalan jókedv,zsúr és boldogság.mit ne mondjak csak a szokásos tiszavirágéletű kis cseppecskék amik kijutnak.... tudom.nem panaszkodom.az a szombat éjszaka egy évre elegendő vigyorgást adott....de ma megint mélypont.hogyaszongya rajtam van a havi agybaj és 2es kapok főző gyakszin a suliban.eddig legalább 3as,4es ment.ma nem.ma 2est kaptam.én isten a tanúm nem hazudok,de írd és mond annyi baja volt a kajámnak,h hideg volt a rizs rajta.persze ha rögtön megkóstolta volna és nem 5 perccel később akkor talán elcsípi még a meleget.de nem.amúgy a levesem jó, a salátám jó, a húsom kitűnő,friss és forró a palacsintám szép.a rizs hideg és 2es....ott ültem,totál megsemmisülve és csak vártam,h kiszakadjon belőlem a bőgés.de nem.én ezt az örömöt nem adom meg senkinek.év eleje óta szarozik velem a tanár.soha semmit nem tettem ellene,nem szóltam be,jó gyerek vagyok meg minden erre 2 hete arra adott 4est h idézem: "vmi hiányzik ebből." mondom: mi?. erre a tanár: "nemtudom.valami."...mindenki más eskü alatt vallotta,h nincs a kajának semmi baja.és 4es.szétrobbanok.én nem ezt érdemlem.mert igazán próbálkozom.de h mindig rá kelljen jönnöm,h nem tudok főzni és ez utána napokig nyomaszt és szorongva érkezem órára az nem okés.kibaszottul nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése