SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. február 24., csütörtök

valamijót.

azt kell most írni.visszaolvasgattam és elég sokszor panaszkodtam mostanság.semmi nem jó,így úgy.hülyepasik.de tegnap elolvasgatta A pasi a főoldalt.persze magáról.és átment az oldal,úh tetszik neki úh minden boldogságos.nehogy azt higgye bárki is h miatta letöröltem volna róla ezt azt.de azért megkérdeztem.na. de tetszett neki.lájk.
szombaton megyünk anyával És tesóval az IKEÁba.végre.húsgolyóóóó.<3
jó persze vásárolnom is kell egy halom dolgot.függöny karnist az ágy köré.rá függönyt.puffot a fésülködő asztal elé.Párizsos képet.fotelhuzatot.jókisnaplesz.csak kurva álmos vagyok és nem akarok holnap dolgozni.még akkor sem ha kagylót csinálunk.belejött a séfünk.Valentinnapon békacomb.most kagyló.legközelebb élő polipot nevelünk a desszertes konyhában...segond.ma csirkepucolás közben kipattogott a kezem.tiszta kiütés.szétrepedezett a kezem.ocsmány.nekem.akinek világéletében legendásan finom és selymes keze van.most olyan mintha nem is tudom mit műveltem volna vele.ja de tudom.egész héten a kurva csirkecombokat puceráltam,nyúlkáltam a koszos vizükbe és most meg ezvan.holnap vége a szenvedésnek.most először utálom h ott kell dolgoznom.de h pozitív legyek.....szombat és vnap szabad.és utána suli.éééééés annnyira.....az a pasi....kiakaszt.a legeslegjobb értelemben.alig várom h újra lássam...nem vagyok szerelmes.persze tetszik.meglátom és remeg a lábam.de ennyi.és ettől nyugodt és boldog vagyok.jóóóóóez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése