SzAnDiI BlOgJaA.♥



2013. április 9., kedd

variációk egy lehetőségre.

avagy hogy rúgjunk bele a földön fekvőbe.
a hülye, idióta picsa, 10 hónapja nem dolgozó kis lelkével hitessük el,h most legalább lesz egy alkalmi munkája,4500 ft kézhez,dejó neki, lesz noti töltője és nem anyjáén kell veszekedni folyton(még ez is).
de nem.
nem és nem
még egy nem.
de rendes tőlük,h felhívtak és nem kellett mennem házhoz,h ott derüljön ki percek alatt, h full fölöslegesen dobtam ki 250et buszjegyre.jó,ha nem haragszotok most elmegyek és kisirom magam.

2 megjegyzés:

  1. Két éve vagyok itthon. A legváltozatosabb melókra jelentkeztem, és a legváltozatosabb "indokokkal" küldtek el a fenébe. Néha szó szerint.
    Sokszor tettek keresztbe is meló szempontjából.

    Ideiglenesen segít, ha kisírod magad. De ne add fel!
    Még akkor sem, ha nagyon nehéz nem feladni.

    VálaszTörlés
  2. nem lehet feladni.
    nem vagy itt régóta,de sztem elég egyértelmű a helyzetem.
    örökké nem tudok itthon lenni.
    nem is akarok,meg tényleg kell a pénz.
    nem lehet feladni,de a sírás kicsit jót tett.

    VálaszTörlés