SzAnDiI BlOgJaA.♥



2013. április 7., vasárnap

feltartott kéz.

félreértés ne essék.a blog nem arról szól,h utálom e anyámat vagy nem.nem utálom.azt utálom ahogy viselkedik,akkor is mikor nem jogos,de úgysem érti meg.állítólag mindig nekem van igazam(olyan hagsúllyal,h kétség sem férhet az ellenkezőjéről)de ha ez másképp lenne akkor se adjak neki hangot.nem ilyen vagyok,bocs.nem szeretek folyton veszekedni az anyámmal.komolyan nem.bánt és elszomorít.nem örülök,h ő  a fő témám folyton,de ennek vannak okai,többek közt az h nincs pénzem élményeket szerezni.itthon ülök és megállás nélkül hallgathatom,h mennyire semennyit nem érek.ez nem jó.kibaszottul nem.nagyon stresszes,bosszantó.van ezen kivül elég bajom,h nincs munkám,h kihivás beülnöm egy kávéra a barátaimmal,h vegyek egy kurva bérletet.spórolnom kell hetekig egy bulira és nem tudok élni.nem úgy ahogy karok sehogysem.közben meg itthon is ezt hallgatom amit amúgy is tudok és látok és érzek,de nem én veszem fel magam dolgozni.sztem kurvára nem véletlenül késett a mensim is 4 napot.nem bírom ezt.nem is akarom birni.mégis muszáj.de ettől még nem utálom az anyámat.ennyi.

3 megjegyzés:

  1. Mintha csak a saját fejemből írtad volna ki a gondolatokat annyi különbséggel, hogy nálam anyu kihúzva, mert nem a szüleimmel élek. Ezt leszámítva, hasonlóképpen vagyok a mindennapokkal.

    Utálom a jelenlegi élethelyzetemet, és ez sok embernek úgy jön le, hogy féltékeny, irigy, vagy mit tudom én, mi vagyok még.

    Az ember belefárad a folyamatos hadakozásba. Elszürkül, szinte eltűnik. Lesz ez máshogy, csak ki kell bekkelni ezt az időt, ami néha igencsak el tudja venni az ember kedvét a lélegzéstől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon remélem h mielőbb kilábalok/kilábalunk.sztem csak annyi,h munkát találok és minden jó lesz.nincsenek olyan hűűűűűűűűűdenagy céljaim perpill,elég h lesz munkám és csinálhatok BÁRMIT.olyan dolgora gondolok,mint mondjukegy élményfürdő,vagy kávé a csajokkal.h ne kelljen azért lemondani vlamit akár a párommal akár bárkivel mert nicns pénzem.ez azh ami szörnyen zavar.én nem irigykedem senkire,fölösleges,attól még nekem nem lesz olyan mint neki,max annyit irigylek,aki dolgozik.lesz még elég nyűgöm az életben,kár most elkezdeni....

      Törlés
    2. Én is várom a nagy lehetőségemet. Ott tartok, hogy bármi jó lenne, csak dolgozhassak végre. Ez az első, hogy itthon kotlok, már nem is tudom, mióta, és várok. Utálom ezt az egészet.
      És az a legrosszabb, hogy nem is azt mondom, hogy élményfürdőzzek, de legalább azt tudjam mondani valamire, hogy "én vettem magamnak, tehát az enyém". Nekem ez fontos, és most ez nincs meg.
      Lehet, hogy hülyeség, de én is úgy vagyok vele, hogyha majd egyszer ismét sikerül munkába állni, akkor sok minden változni fog.

      Törlés