SzAnDiI BlOgJaA.♥



2013. április 11., csütörtök

kételyek.

L. újabb felbukkanása kapcsán érzések egész sora jött elő megint,a "f@szombele"-től a "miafenéértnembírszbékénhagyni"-ig minden.
aztán rájöttem.talán kicsit hevesebben is el lehet küldeni a fenébe,mégiscsak másfél évig tartó sirógörcsöt köszönhetek neki.minden esetre a szép szóból nem ért én meg nem vagyok az a hűbelebalázs.nem veszélyeztetni a kapcsolatomat,szóval nem gáz annyira,de akármikor ír,mindig eszembe jut mekkora patkány volt,meg az is mikor....öhm.na.
és mégis.senki nem állt mellette soha.épeszű ember addig gürizne mig maga Zuckerberg bassza ki facebookról és lövi  világkörüli pályára.de én nem.én beszélgetek vele.kedvesen.MINTHA SEMMI NEM TÖRTÉNT VOLNA.
nem biztos,h normális vagyok.
és nem merek macaront sütni.


1 megjegyzés:

  1. Egyre több közöset fedezek fel kettőnk között.

    De abszolút meg tudlak érteni.

    Minden nap kételkedem, hogy tényleg 100-as vagyok-e. Szerintem, ez egy teljesen normális emberi szokás.

    VálaszTörlés