SzAnDiI BlOgJaA.♥



2013. január 29., kedd

kurva nehéz ám kesztyűben taccspaddal nyomulni,de a kezem életemben talán először kiszáradt.vizes kézre vazelin és holnapra csodát remélek.igencsak hisztis leszek ha ez nem így lesz.előtte tartottam egy szépórát.kezes-lábas gondozás,hajpakolás,és nem felejtettem el minden porcikámat bekencézni ezzel azzal.holnap Ő kelt,munka után REGGEL fél 7kor idejön és alszunk tovább.aztán mivel az énPárom igencsak romantikus kivett egy szabadnapot h őkedvencfocicsapataArsenal és énkedvencfocicsapatomLiverpool meccsét megtekintsük együtt.és persze szexelünk félidőben :P
irigykedjetek csak,eddig én voltam sárga folyton.mindig.de most ez más.a február 14ét nem ünneplejük,mi kicselezzük ezt,mert 13án jöttünk össze,szóval 13án ígyisúgyis összebújás lesz.vmit terveznem kéne,de nem akarok képmutató lenni.a február 14.e úgy néz ki,h Bridget Jones naplóját nézek fagyit tömve magamba.szóval annnyira édes volna életemben először vmi apróságot kapni,vagy egy szál virágot,de nem akarom elárulni a szingliket és lesz elég bajuk aznap utcára menni.tudom,mert ebben éltem.fura,h most más lesz.annnnnyira várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése