SzAnDiI BlOgJaA.♥



2013. január 12., szombat

az év legszomorúbb napja.

magamban csak így hívom az a napot mikor le kell szedni a karácsonyfát.nekünk ez mára esett.már ideje volt.az ablakom előtt állt és már kinyitni sem mertem két napja,mert folyton burult egyből...naköszi,szellőztess ha tudsz.aztán ma egyedül voltam otthon délelőtt,csodaszám,úh nekiálltam.fel vmi pörgős zene,nehogymegintelsírjammagamminttavaly.és nem is bőgtem.na jó,kicsit párásodott a szemem,de semmi több.ennek nem  tudom örüljek e,lehet h érzéketlen hülye felnőtt leszek,aki már nem örül és nem is könnyesbúcsúzik a karácsonytól.csaknem.na de az a mocsok,ami utána maradt,te jó isten.tűlevelek mindenhol,vágod?még az ágyamban is volt.szanaszéjjel a diszek és a dobozaik,egy hét mire valaki rászánja magát,h anyabaránőjeMargit padlására minden visszakerüljön.aztán gyors tiramisu készités,még gyorsabb zuhanyzás,mert jön aPasi.és (uuh,hittétek,h ezt is megéjürk?) holnap azaz 13án kerek 1 hónaposak leszünk igy együtt.vegyes érzések vannak.félreértés ne essék.imádom Őt,úgy ahogy van.de magamban mégsem vagyok biztos.úgy értem.lehet,h túl sokat voltam egyedül.még nem szoktam meg teljesen,hogyha programot szervez valaki és engem is kérdez,akkor arra is kell gondolni,h aPasinak esetleg pont akkor van szabadnapja,vagy esetleg végre szeretne velem úgy időt eltölteni,h nem rohan sehova sem Ő,sem én.mert hiába vagyok csóró munkanélküli,két szabad percem jóha van.de mire megy el,nem is értem.és kicsit aggódom,h ilyenkor neki mi járhat a fejében,mikor simán szervezek valamit,anélkül,h előtte szólnék.csak olyan fura ez.nem az,h engedélyt kérjek,mert ezt sosem tenném,csak az h egyeztetek.és megalkuszunk.fura.szokni kell még.amúgy a legnagyobb problémánk kb az h ki szereti jobban  a másikat.és oké ez cukorszirup csillámporral,de imádom.ezt az egészet.már most többet köszönhetek neki,mint az összes "pasim"nak együttvéve.ami sztem nagyszó.és mindennap hálát rebegek érte,de ettől még úgy érzem megérdemlem most már ezt végre.megbecsül és szeret és köszönöm,bárkinek,aki illetékesnek érzi magát,sorsnak v mittomén.köszönöm.
jó dolog szeretve lenni.és szeretni
csók,puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése