SzAnDiI BlOgJaA.♥



2013. január 20., vasárnap

a buliról.

végül elmentem és nem bántam meg.paranormál activityt játszottunk,ami az igyál okosan társasjáték és az activity keveréke.volt két kurva nagy összeragasztott papirunk,amin mezők és akkor 8kor nekiálltak a srácok megírni.aztán 9 fele írjuk meg a szinteket és a mutogat-rajzol-körülír feladványokat.namost egyszerűnek vélték a fluxus kondenzátort....ki lepődik meg,h Pancsi,aki ezt kihúzta,azt se tudja mi a bánat az.én se tudtam,de mikor befutott énPárom felhívta rá a figyelmen,h megézette velem a Vissza a jövőbe első két részét és jóformán kikérte magának,h oly buta barátnője van,h ezt nem tudja. :D
szerencsére azért mi képesek voltunk a nagyon könnyü szinthez elefántot beirni mutogatásnak és rajznak egy szánkót akartunk,de sikeresen félreolvasták szárítónak,lehet nem kellett volna ennyit itatni közben a társaságot,de ugye az a csapat amelyik kitalálja a kártyán lévő akármit és dob és lép,az teljesíti a mezőn szereplőt.így esett meg h szerencsétlen kissrác paintball meccset imitálva csúszott végig az étterem részen...merthogy a társaság 80%a volt pasi,amiből kb 90% paintballozik,egy csapatban,vagy mi.itt jegyezném meg a mutogatás normálje az volt,h mutogat a rajzolásé pedig h rajz.köszi Pancsiii. :P
de ádámkosztümöt nem lehet rajzolni egy percben és a magfúziót ki lehet találni abból, h háromszöget formálsz a kezeddel és a pina-renault-Almaaaaaa beüvöltések után kb fél perc múlva már meg is volt a magfúzió amit elmutogatott egy lány,akinek lövése sincs a szó fogalmáról.
azért,h érezzétek mekkora genymóóó vagyok,a nagyon nehéz szintű mutagásnak beírtam Jared Letot és a a körülírhoz egy egész idézetet Edith Piaftól...*gonoszul néz*
sajnos nem tudtam kiélvezni az arcot ami ezt elolvasta,mert énPárom roppant fáradt volt x óra hólapátolás és utána 8 óra délutános műszak után,úh a legizgibb résznél leléptünk,de mindenki fantáziájára bízom mivel lettem kárpótolva...
ma pedig 16:50cool és Sakáltanya.nézzétek,mert alapmű és imádom.készitek hozzá nasitálat zöldségekből,chipsből és guacamoleból.
csók puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése