SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. november 21., hétfő

veszprém poszt.

áááá,gyerekek,ezt most azonnal muszáj leírnom.mert ugyanis most éppen hajnali 4:39 van és most kerülök ágyba.moziban nem voltam.Rózsában igen.M-el.aki Pancsi egyikje akar lenni.aztán rohanunk vissza "izéjegyet venni" h itt alszok meg minden.és persze találkozunk Sz-el,aki szintén Pancsi egyikje akar lenni.kiülünk inni.sokat inni.egy üveg vodka.8 üveg bor.még pár üveg koccintós.rémesen részeg lettem,nagyon hamar.persze megtaláltam pont azt az embert akit nem kellett volna polójánál fogva berángatnom Pancsi szobájában "beszélgetni".ciki elaludni közben????????????? ugyeneeeem.Pancsi kurvára vihog.meg is értem.ilyen se volt még.aztááááán órák telnek el,h ülünk továbbra is dohányzóban és úgy teszünk mintha nem tűntünk vona el,persze midnenki tudja mi a szitu.hogyakkor lassan h mennjünk aludni.ja persze.kiderült h vki roppantmód képes volt helyben hagyni 2 férfi wct egyben. a szemtanúk egybehangzó véleménye szerint ilyet még nem láttak.namost 3 felmosóvödörrel,Jar tisztitószerrel,bekötött arccal,mentek be.hősök.mint akik csatába.most azonnal.a hangok azok a szavak,amik kiszűrödtek.idilli.sosem felejtem el az holtbiztos.bazmeg mindjárt 5 óra van és annnnnnnnyira durva.egyesek 4 óra múlva elhúznak zh-t írni.én suliba mennék,de nem fogok.kitudja mikor kelek fel,mikor keveredek haza,haza se akarok menni.ez a csúcs.ha minden áldott nap csak század ennyire komolyak itt az események akkor megérné idejárni.veszprém imádlak.Pancsuuuuuuuuuuuuuusz téged jobban:) most már értem miért sietsz mindig ennyire vissza.nem tudom hogy döntsél cicám,de tudod......"én neked szurkolok"
szrtlk.<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése