SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. március 23., szerda

y kromoszómásoknak

oké.kapjátok be.de tényleg.pont annyira van szükségem rátok,mint halnak a biciklire.gonoszak vagytok.nem szerettek.és nekem betelt a hócipőm veletek.inkább ne szóljatok semmit,ha csak bántani tudtok.ha csak reményt tudtok ébreszteni,de nem fejezitek be.ha csak olyat tudtok mondani,amitől szomorú leszek akkor inkább fogjátok be.egyszer az életben szeretném kipróbálni milyen az amikor úgy történnek a dolgok,ahogy én szeretném.mi lenne ha nem állt volna meg ott a jó nap h 5öst kaptam végre gyakszin.be van írva.feketén fehéren.ellenőrzőbe.mire hazaértem már görcsölt a hasam.aztán elaludtam és nem tudtam az új muffinos gyűrűmért menni.aztán Ő,Akit Nem Nevezhetünk Nevén Ebben A Blogban,Mert Tuti Kiakadna közölte,h nem akar bulizni jönni velem.és nem tudja leegyszerűsíteni a dolgaimat.aztán még egy -természetesen pasi- osztálytársam akarja lemondani a diákdirit.aztán Bence még adott egy kegyelemdöfést,mikor közölte,h nem akar felénk jönni májusig.oké.köszi.még valaki?szeretne átgázolni rajtam?csak tessék.Szandika normál díjas ezügyben hívható száma megtudakolható tőlem emailben.
csók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése