SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. március 11., péntek

semmi nem egyszerű

pedig hittem benne,főleg abban h csodálatosan fantasztikus főnököm van,akire felnézhetek és nem baszik ki velem.de nem kalkuláltam bele azt, h én meg magam vagyok a szerencsecsomag,szóval amit el lehet baszni azt nálam mindenki meg is teszi.nem elég,h a múltkor pont egy őrültek háza nap után kellett ágyamba csalogatnom Őt,akit nem nevezhetek nevén ebben a blogban,mert tutira kiakad(ŐANNNEABMTK)de hamar mennie is kelett meg én is mehettem dolgozni vasárnap délben.Most ugyan nem kell dolgoznom,csak másnap reggel nyolckor.ég veled ejtőzés a karjaiban 10ig,meg egyebek.10kor már utálni fogom a gondolatát is annak,h elszakítottak ŐANNNEABMTK-tól idő előtt.biztos imádni fogja h 6:20 kell kelnem.francba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése