SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. március 25., péntek

évszakok.

tegnap nagyon nehéz napom volt.tegnap voltam utoljára együtt azzal a szakácsunkkal akiről már meséltem.nehéz dolog volt.4kor kisétálni az ajtón meg szinte lehetetlen.nem is ment.szépen annak rendje módja szerint elbőgtem magam.ő meg nem tudott ezzel mit kezdeni,azt mondta h neki is nagyon hiányozni fogok,de csak poénkodásra futotta.hát persze.Ő nyílván nem nyomtatta ki a ballagási képemet és rakta a legdíszesebb keretbe hetekre az éjjeliszekrényre.de én igen.és bár az érzés átalakult,nagyon fontos embernek tartom őt.nem tudom megmagyarázni,h miért is,tulajdonképpen,csak érzem.de nagy nehezen kivonszolt átöltözni Zsófi,akivel szintén az utolsó napom volt.mikor visszamentünk a konyhába ott állt Ő, és egyszerűen muszáj volt odarohannom hozzá.megvártam míg megtörli a kezét és nem átöleltem.odabújtam hozzá.ő ölelt át.és csak sírtam,eláztatva a polója nyakát.és ellátott egy jó tanáccsal:menjek el bulizni,igyak és szedjek össze vmi meleg pasit. a hülye.:P és ekkor elengedtem.fogunk találkozni.tuti,h fogunk,de délelőtt láttam az utódját és tudom,h hamarosan én is váltok.mert nekem a Révész nélküle szart sem ér.olyan mint tél havazás nélkül.vagy a nyár nyári szünet nélkül.mindegyiket szeretem valamiért.és persze mindegyiket utálom is valamiért.a télben az a jó,h van hó.senki nem mászkál öv méretű szoknyában,amitől én tök zavarban vagyok és tökre esélytelen,h bárki rámnézzen,ha vki övben áll mellettem.és van karácsony,meg szilveszter.imádom.a kedven évszakom.a tavasz szép.imádom a virágait.az színeit.de utálom,h hirtelen mindenki,de tényleg mindenki összejön valakivel, és én meg csak egyedül kóborlok az utcákon,menekülök haza,a napfényt elzárom a szobámtól és utálom,h megint ki vagyok hagyva.és utálom,h bár öles betűkkel van rám írva,h szingli mégis mindenkinek inkább kell egy olyan csaj,akit többéves kapcsolatból kell kirángatni,mint én aki egy jó szóra mit ne mondjak bármire hajlandó.utálom a tavaszt.a nyár azért jó,mert van nyári szünet.de idén nem lesz,mert 6 kurva hétig kell melóznom nyáron.hát már most utálom minden egyes másodpercét.kinn 40 fok én meg majd sütögethetem a halat a grillen azoknak a mázlistáknak akiknek nincs jobb dolga mint étteremben üldögélni 40 fokban.az ősz szép.és végre mindenki újra felöltözik.az a tragikus bennünk kövér emberekben,h felöltözve érezzük jól magunkat.és hatalmas katartikus csodának kell történnie ahhoz,h jól érezzük magunkat ruha nélkül.nekem van katartikus csodám.aki éppenséggel le se szarja,h az,csak időt kér,és képes mosolyogva kérdeni,h hogy vagyok ahelyett,h idejönne és megnézné.romokban .ott vagyok.bárcsak ősz lenne újra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése