SzAnDiI BlOgJaA.♥



2013. február 15., péntek

V-nap.

jövök és látom ám 20an kattintottak rám azon a bizonyos nagyV-s napon.akkor elmondom mivan.23 évig néztem és tűrtem,h mindenki én meg nem és fagyit zabálva bőgtem a Bridget Jones naplóján.ergo fuckingnagy hős vagyok,h sosem volt kivel ünnepelnem.mégis itt vagyok,na.mivel énPárom is hasonló cipőket viselt neki se nagyon hiányzott,h most aztán virágokkal meg 5 fogásos vacsival közeledjünk egymáshoz és úgyis az a vége,h szexelünk egész éjjel.de azért valamit mégiscsak.13án ő hozottvirágot én meg összedobtam egyklasszhogykéthónapjaegyüttvagyunk salit.nem nagy szám.de azért volt rajta csokibamártott eper,meg kókuszropogós is sütöttem.életem első gyertyafényes sztriptizét viszont végigizgultam.persze,megesküdött h sosem nevetne ki,meg hogy képzelem,nem azért van velem,mert utál.akkor is fura ez nekem,meg kell szokni,de nehézkes.szóval így vagyunk mi ketten.ő imád sztriptizzel,anélkül,meg én is.az elmúlt két hónapban minden áldott nap.a Valentin napot,meg dugják fel maguknak a hülye virágosok.egyébként is 13án van a hónapfordulónk....14én a mamámra vigyáztam.nem is meséltem,és részletezni se akarom,de múlt kedden még az életéért imádkoztunk és nagy hálám a győri kardiológia szubintenzives dolgozóinak,mert nélkülük.......na mindegy.lényeg h mama már jól van,de non-stop van vele valaki.jövő héten meg költözünk,megint.tudom-tudom.de ezt a lakást megvettük,úh csak maradunk már egy darabig....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése