SzAnDiI BlOgJaA.♥



2013. február 19., kedd

hugitortájarecept.

régen volt már recept és ez annnnnyira finom és jól sikerült és a legdebilebb antikonyhába járó is röhögve összehozza,mint az álom.szóval lássuk.hugi névnapja volt 6án.és megérdemelt egy tortát,mivel a szülinapján nem is voltunk az országban.úh fogtam magam és új szerelmem Eric Lanlard segítségét kértem.
íme a recept:
hozzávalók:
50g tiszta kakaópor
150g porcukor
100g sötét muscovado cukor (nádcukor,de én sima kristálycukrot használtam)
125g sótlan vaj
225g sima liszt
1 teáskanál sütőpor
2 teáskanál vanília paszta vagy kivonat (vanilia rúd magját kikapartam)
2 teáskanál kávékivonatot (egy evőkanál kávé)
2 tojás
A ganache öntet,bevonat,mittomén:
30g sötét muscovado cukor (kristálycukor)
300g étcsokoládé (én 180 gból csináltam)
175g sótlan vaj
elkészités:
Melegítsük elő a sütőt 180 ° C / ventilátor 160 ° C / gáz jel 4.
18 centis kerek formára lesz szükség.
Egy fazékban keverj össze 125ml forró vizet a kakaóport, porcukrot és sötét muscovado cukrot. Keverd bele a vajat, forrald fel, majd vedd le a tűzről.
Egy nagy tálban, szitáld át a lisztet és a sütőport. Add hozzá a kakaó keveréket a lisztet, és keverd el jól, majd add hozzá a vanília kivonatot és a kávé kivonatot. Üsd bele a tojásokat és jól keverd el.
Öntsd a formába és süsd 50 percig. Hagyd kihűlni a formában.
A máz-öntet-bevonat:
egy lábosban old fel a cukrot és 125 ml vizet,forrald fel. Helyezd a csokoládét egy tálba, és öntsd rá a forró vízes keverékket, keverd addig, amíg megolvad. Lassan add hozzá a lágy vajat, amíg nem kapsz egy szép fényes mártást.
Ha a sütemény kihűlt, vedd ki a formából és vond be a mázzal.
diszitsd ahogy jól esik én így tettem :)

próbáljátok ki és nyújtózkodjun aki nagyon várja,h ott legyek az új lakásba és a sütőt macaronnal avassam fel :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése