SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. február 20., hétfő

szárazbőr.

a lábamon.agybaj a fejemben.(oké ez giccses)tomboló viharok a szívemben.
alig várom h mindezt elmúltjon.
extraszáraz bőrre való Nivea,tesó majd lenyugszik és belátja h mindketten idióták vagyunk,és előbb utóbb kitalálom,h K,R vagy Á legyen a befutó.(jóvicc)persze egyikük se egyszerű.K 40 kilométerre lakik innen,találkozni elég nehéz,mert igencsak feszes munkarendünk van.R néha baromira idegesített a dadogásával.egyetlen randi után ez már nem vmi biztató nem?plusz esze ágában se volt mégcsak megcsókolni sem.nem mintha kötelező lenne,de annyira érdekeltem sztem mint egy utcanévtábla.Á pedig nemzetközi árufuvarozó.akivel csak barátok vagyunk.tényleg aranyos,és valahogy néha elfelejtem,h ez már nem is távkapcsolat lenne,hanem fúúú,mi is arra a szó,ha vki minden héten más országban van?mindegy,szóval semmi esélyem és nem is akarok ilyesmit.minek?semmivel nem lennék előrébb,plusz ő jó barátnak.mondjuk akkor nem értem miért szexeltünk.na.ki irigyel engem???senki.persze.ne is.nem fogok panaszkodni,mert elvagyok perpill,de lássuk be,hosszú távon nem jó ötlet 3 pasival még beszélgetni sem.
addig pedig várom szarvam letörőjét,kitalálta,h túl keveset találkozunk(már egy éve és egy napja túl vagyok rajta,jesszusom)és már másfél órája késik,úh elütöm az időt tejberizsfőzéssel. érdekes h hol tartottunk egy éve és hol vagyunk most.nem sok olyan ember van akivel lehetek ennyire őszinte,annak ellenére,h na,tudjátok mi történt.
csók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése