SzAnDiI BlOgJaA.♥



2012. február 15., szerda

mi van velem?

suli,munka,pasik.frászt.
suli egy szar.4.2lett a félévim,igen gáz,főleg 4.6ban állapodtam meg magammal.
munka.kész szerencse h áprilisban végzek.öt percel tovább már nem bírnám.az egy dolog h mindenki felsőbbségesnek érzi magát nálam,de h ki is mondja az egész konyha előtt,miközben ütögetnek(nem viccelek) csoda ha morcosan járok dolgozni.
szalagavatóm is volt február 3án.esetleg rakok róla egy képet.majd.utána sikerült lekésnem az utolsó buszt úh nem elhanyagolható mennyiségűt gyalogoltam a szórakozóhelyre,mindezt megünneplendő.persze matt és off,de én még taxiba pattanok fél4kor h meglátogassak egy másik helyet ahol a barátai engem ünnepelnek.sztáár.*
pasik.mint égen a csillag annyan vagytok,de egyiknek se jutna még véletlenül se eszébe,h esetleg bármimásra is jólennék.mindegy.mondogatom már egy ideje,h kurva jól jár majd az aki megkap engem.és ezt fenntartom.
ma lila és szürkében nyomom.tönkölykocát vettem ma uzsira(lipóti,imádlak)és délután találkozok Anival.és imádom Keri Hilsontól a Loose Controlt.
csók*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése