SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. október 30., vasárnap

L.

nemááám.nem akarok róla írni.nem mintha nem lenne mit(és meglepő módon több a jó dolog körülötte mint a rossz)de 3 egymás utáni poszt,enyhén szerelmes kiskamasz féle szörnyűség lenne.ami nem vagyok.ő is tudja,én is tudom.engem nem zavar,sztem őt sem.ettől még egészen nyugodtan lehet szexelni...amin még nem vagyunk túl.demajd.
szóval ősziszünet van.és nekem most 1 teljesen tökéletes 1 hetem lesz,amikor alszom sokat,L.el leszek(remélem)A csajok is igényt tartanak rám.ésatöbbi.az első szüneti napomat persze mivel mással tölteném mint mások utáni takarítással,konyha takarítással és főzéssel.esküszöm mint egy átlag munkanap.rémes,de amint hazajön anya közlöm vele,h nekem a szünetre ennyi is lett volna,mert július nem fordult elő ilyen csoda,h se suli se meló semmi bosszantó szarakodás.úh bocsi,de ki akarom élvezni.nagyon.
ja és 54 nap van karácsonyig.két éve ez pánikra adott volna okot,most meg egy vállrándítás.gondolkodni azért már elkezdtem,h mégis hova a picsába rakjuk a fát,mert ez a lakás jelen állapotában tökéletesen alkalmatlan fa állításra...mi lesz velem idén????tavaly annyira szép és jó volt minden,h idén nem is lesz,vagymiiiii?
hová tűnt a Tv paprika???? merthogy ma reggel körkapcsoltam és semmi.nem akarok kicsinyes lenni,mert mégse,de én RENGETEGET nézem.és élvezem.mostmeg eltűnik.jajmáááár.mióta ideköltöztünk 8 csatorna között válogatok.mert h én nem tudom beállítani a TVt,de állítólag 48 csatornánk van.nekem 8.és ez senkit nem zavar.lassan 3 hónapja lakunk itt.
egyről a kettőre akarok jutni.L.el.a munkámmal.a sulival.a Tvvel.és a karácsonnyal....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése