SzAnDiI BlOgJaA.♥



2011. szeptember 19., hétfő

szabadnaposSh.

ma az vagyok.rám is fér pihivel kezdeni a hetet.annnnnnnnnnnnnyira szarul vagyok,h mármár elgondolkodtam,h több szabadnap is lesz még ebből.fejfájás,hasgörcs(éppen jókor jön rám ez is,egy héttel korábban:S)melegem van,fázom,tököm tele a világgal.szombaton még olyan jó volt minden,mikor Főniii elengedett jajhogy is írjam,h senkit ne sokkoljak....4és fél órával korábban.aminek határozott következménye egy wellnessezés anyával.aztán buli.bnőivel.nem épp az én korosztályom,de bazdmeg ezek úgy buliznak...jézusom...40es nők úgy isznak mintha...áááá,nincs még hasonlatom se.bulizunk itt ott,én hullafáradtan lelépek haza,ezt az iramot sose bírnám.vnap.extra másnaposság.hagyjuk is..
lényeg,h L.tök boldog nélkülem...a bnőjével,aki istentudja mióta van neki,csak nekem nem mondta.oké.most mindenki vizualizálja szemhéja mögött a legszebb napját.életed legszebbje?megvan??oké,akkor most mondom,nem történt meg.nem házasodtál,nincs gyerek,nincs meg apucitól a tökújBMW,nemvisvagy együtt MR.I-GA-ZIval.ezt éreztem akkor mikor ezt elmondta.aki régóta olvas tudja,h túl sok boldogságban azért nicns részem.mmint ilyen jellegűben.és akkor jön L.megcsókol és husss,Rnek a gondolata is ködbeveszik.kész,vége.3 év kelett hozzá,meg egy db csók.aztán mégtöbb csók,falnak döntős csók ezrek szeme előtt,volt akik dudáltak is meg hujjogtak.a google earthbe ha beírtad volna boldogság,eskü engem adott volna ki,ahogy kézakézben andalgunk a tökömtuja milyen utcán,ott és akkor.és én nem tudom elengedni ezt.már nemmegy.L.nem tudja mit akarjon,velem is jó,meg a bnőjét se akarja ott hagyni,amit megértek,mert télleg,én már csak ilyen vagyok.de sztem nem önzőség azt akarni,h most én legyek boldog,és magasról tegyek rá,h az a szegény csaj,ki lesz dobva miattam.elvégre 22 éve várok,nem az igazira.ugyan.csak egy pasira,aki képes 1 hétnél tovább mellettem lenni.
L.legyen az.
annnnnnyira szeretném.kérlek angyalok,indiánszellemek,hegyitündérek,kismanók,plüssegyszarvú.hozzátok el nekem.
kérlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése